DigiPhysLab : kokeellista fysiikkaa kännykällä
Pirinen, P., & Lehtinen, A. (2023). DigiPhysLab : kokeellista fysiikkaa kännykällä. Arkhimedes, 2023(1), 8-11. https://journal.fi/arkhimedes/article/view/131288
Julkaistu sarjassa
ArkhimedesPäivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© Suomen fyysikkoseura; Suomen matemaattinen yhdistys 2023
Koronapandemia pakotti yliopistot ympäri maailman muuttamaan toimintatapojaan ja siirtymään etäopetukseen sukupolvelle ennennäkemättömässä laajuudessa. Erityisesti kokeellisen fysiikan kurssien osalta pakotettu etätyöskentely tuli useimmille fysiikan laitoksille puskista, eikä valmista toimivaa ratkaisua kokeellisen työskentelyn tekemiseen muualla kuin kampuksen laboratoriotilassa ollut.
Julkaisija
Suomen fyysikkoseura; Suomen matemaattinen yhdistysISSN Hae Julkaisufoorumista
0004-1920
Alkuperäislähde
https://journal.fi/arkhimedes/article/view/131288Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/183838907
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Euroopan komissioRahoitusohjelmat(t)
Strategiset kumppanuushankkeet, E+
The content of the publication reflects only the author’s view. The funder is not responsible for any use that may be made of the information it contains.
Lisätietoja rahoituksesta
Erasmus+-hanke Developing Digital Physics Laboratory Work for Distance Learning (DigiPhysLab, 3/2021-2/2023)Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
DigiPhysLab : Digital Physics Laboratory Work for Distance Learning
Lahme, Simon Z.; Klein, Pascal; Lehtinen, Antti; Müller, Andreas; Pirinen, Pekka; Susac, Ana; Tomrlin, Bruno (Deutsche Physikalische Gesellschaft, 2022)Pursuing a broad range of learning objectives, effective physics laboratory courses need conducive-to-learning, motivating, and engaging experimental tasks. The Covid-19 pandemic has further increased the demand for quality ... -
Teaching Practices During the Covid-19 Pandemic in Austria, Estonia, Finland and Romania
Tuul, Maire; Tuul, Madis; Fenyvesi, Kristof; Yada, Takumi; Lázár, Csilla; Ferencz-Salamon, Alpár (Tallinna ülikool, 2022) -
Oppimislähtöisyys sulautuvassa opetuksessa
Siili, Janna (2018)Tämän kirjallisuuskatsauksen tarkoituksena on selvittää sulautuvan opetuksen oppimislähtöisyyttä muihin opetusmetodeihin verrattaessa. Yhteen toteutustapaan perustuva koulutus ei vastaa nykypäivän haasteisiin. Lähiopetus ... -
Evaluation of an Educational Video Production Environment
Myllymäki, Mikko; Härmänmaa, Tuomo; Hakala, Ismo (IEEE, 2019)In this paper, a cloud-based solution for the easy production and meaningful distribution of video-based learning material is presented and evaluated. Using this system, lecturers can produce video material with their own ... -
Pedagogical Design of Interactive Online Lectures : Instructional Intervention in Distance Education
Sarja, Anneli; Böök, Marja Leena; Uotinen, Sanna; Ladonlahti, Tarja (TOJDEL, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.