Teaching Practices During the Covid-19 Pandemic in Austria, Estonia, Finland and Romania
Tuul, M., Tuul, M., Fenyvesi, K., Yada, T., Lázár, C., & Ferencz-Salamon, A. (2022). Teaching Practices During the Covid-19 Pandemic in Austria, Estonia, Finland and Romania. In L. Jõgi, J. Leoste, S. Väät, M. Tuul, & C. Lazar (Eds.), A Flexible Framework for Hybrid Lower-Secondary Education : A Vision Book (pp. 39-43). Tallinna ülikool. https://free-ed.eu/framework/
Tekijät
Päivämäärä
2022Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Authors, 2022
Julkaisija
Tallinna ülikoolEmojulkaisun ISBN
978-9949-29-602-6Kuuluu julkaisuun
A Flexible Framework for Hybrid Lower-Secondary Education : A Vision BookAsiasanat
Alkuperäislähde
https://free-ed.eu/framework/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/104370104
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Euroopan komissioRahoitusohjelmat(t)
Strategiset kumppanuushankkeet, E+
The content of the publication reflects only the author’s view. The funder is not responsible for any use that may be made of the information it contains.
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The Meaning and Use of Digital Learning Terms in Estonia, Hungary, Romania and Austria
Tuul, Maire; Tuul, Madis; Leoste, Janika; Jõgi, Larissa; Väät, Sirly; Ferencz-Salamon, Alpár; Edit, Erősdi; Mäkelä, Tiina; Kankaanranta, Marja; Lázár, Csilla; Ferencz-Salamon, Katalin; Thrainer, Susanne (Tallinna ülikool, 2022)It is widely known that in order to communicate, interact and understand each other in different educational context , it is necessary to agree on the terms to be used and their meanings. The need for such agreements was ... -
In search for the conceptual origin of university students' community in a confluence of on- and offline learning environments ethnographies in technology-rich, multi-sited fields of study
Pöysä, Johanna (University of Jyväskylä, 2007)Contemporary society requires its citizens to develop capacities to resituate their activities in collective unities and to successfully communicate their actions within these multiple local and global communities. Also ... -
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010) -
Evaluation of an Educational Video Production Environment
Myllymäki, Mikko; Härmänmaa, Tuomo; Hakala, Ismo (IEEE, 2019)In this paper, a cloud-based solution for the easy production and meaningful distribution of video-based learning material is presented and evaluated. Using this system, lecturers can produce video material with their own ... -
Monimuoto-opiskelijoiden kokemuksia verkko-opiskelusta
Valtanen, Katja (2010)Tutkimuksen lähtökohtana on konstruktiivinen oppimiskäsitys. Tätä oppimiskäsitystä käytetään nykyisin yleisesti, koska oppija nähdään aktiivisena ja omatoimisena tiedon etsijänä. Nopea tekninen kehitys on mahdollistanut ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.