Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorMaunula, Minna
dc.date.accessioned2023-06-15T10:14:54Z
dc.date.available2023-06-15T10:14:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationMaunula, M. (2023). Positiivisten kohtaamisten merkityksellisyys kouluyhteisöissä. <i>OPPIVA Pore -julkaisusarja</i>, <i>31.5.2023</i>. <a href="https://oppivaverkosto.fi/positiivisten-kohtaamisten-merkityksellisyys-kouluyhteisoissa/" target="_blank">https://oppivaverkosto.fi/positiivisten-kohtaamisten-merkityksellisyys-kouluyhteisoissa/</a>
dc.identifier.otherCONVID_183551581
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87830
dc.description.abstractKouluille on asetettu kasvavassa määrin merkittäviä yhteiskunnallisia tehtäviä. Yhtenä koulun tehtävänä on valmistaa uusia sukupolvia uudistamaan yhteiskuntaa. Tätä tehtävää haastaa monin tavoin kompleksiset ja kiihtyvät muutosprosessit. Oleellista onkin luoda kestävä pohja jatkuvalle oppimiselle ja hyvinvoinnille jo varhaisista kouluvuosista alkaen.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.relation.ispartofseriesOPPIVA Pore -julkaisusarja
dc.relation.urihttps://oppivaverkosto.fi/positiivisten-kohtaamisten-merkityksellisyys-kouluyhteisoissa/
dc.rightsIn Copyright
dc.titlePositiivisten kohtaamisten merkityksellisyys kouluyhteisöissä
dc.typemagazine article
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202306153887
dc.contributor.laitosKokkolan yliopistokeskus Chydeniusfi
dc.contributor.laitosKokkola University Consortium Chydeniusen
dc.contributor.oppiaineKasvatustieteiden yksikköfi
dc.contributor.oppiaineAvoin yliopisto (KYC)fi
dc.contributor.oppiaineThe Unit of Educationen
dc.contributor.oppiaineOpen university (KYC)en
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/43KC-T6DC
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.volume31.5.2023
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Maunula & Oppiva verkosto 2023
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationcontributionToPeriodical
dc.relation.grantnumber
dc.subject.ysokoulut
dc.subject.ysoopettajat
dc.subject.ysohyvinvointi
dc.subject.ysooppilaat
dc.subject.ysotäydennyskoulutus
dc.subject.ysoopetustaito
dc.subject.ysoinkluusio
dc.subject.ysokäyttäytymishäiriöt
dc.subject.ysoyhteiskunnallinen muutos
dc.subject.ysoryhmäohjaus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p386
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1117
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1947
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8131
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6266
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p11284
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p18355
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10573
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2954
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p26740
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.relation.funderTiina and Antti Herlin Foundationen
dc.relation.funderTiina ja Antti Herlinin säätiöfi
jyx.fundingprogramFoundationen
jyx.fundingprogramSäätiöfi
dc.type.okmD1


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright