Jos sinä kaadut, minä kannan : yhteisopettajuus lisää työhyvinvointia, työhön sitoutumista ja opetuksen laatua
Laakso, R. (2024). Jos sinä kaadut, minä kannan : yhteisopettajuus lisää työhyvinvointia, työhön sitoutumista ja opetuksen laatua. Ruusupuiston kärkiuutiset.2. URN: https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2024/1/jos-sina-kaadut-mina-kannan-%E2%80%92-yhteisopettajuus-lisaa-tyohy#top
Julkaistu sarjassa
Ruusupuiston kärkiuutisetTekijät
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja 2024
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2024/1/jos-sina-kaadut-mina-kannan-%E2%80%92-yhteisopettajuus-lisaa-tyohy#topMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
Virkki, Antti (2022)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää opetusuransa alkutaipaleella olevien induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä. Lisäksi selvitettiin millaisia rajoitteita ja ... -
Kolmiportainen tuki - säästöä inkluusion varjolla? : luokanopettajien käsityksiä lakimuutoksen 642/2010 vaikutuksista oppilaiden saamaan tukeen ja opettajien työhön
Tuomioja, Petri (2014)Tuomioja, P. Kolmiportainen tuki- säästöä inkluusion varjolla. Luokanopettaji-en käsityksiä lakimuutoksen 642/2010 vaikutuksista oppilaiden saamaan tukeen ja opettajien työhön. Jyväskylän yliopisto. Kokkolan yliopistokeskus ... -
Kollegiaalisen tuen yhteys luokanopettajien kokemaan työn merkityksellisyyteen
Paukkunen, Anu (2023)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, missä määrin kollegiaalinen tuki on yhteydessä luokanopettajien kokemaan työn merkityksellisyyteen. Lisäksi tutkimuksessa tarkasteltiin luokanopettajien työkokemuksen yhteyttä ... -
Miten yhtenäiskouluista saadaan osallisuutta tukeva kaikkien koulu?
Tarnanen, Mirja (Toinen Aatos Oy, 2023)Kouluyhteisöt joutuvat yhä useammin ratkaisemaan tilanteita, joista ei ole aikaisempaa kokemusta. Tämä edellyttää oppivaa toimintakulttuuria, joka tukee henkilöstön kehittymistä, yhteistyötä ja toimintatapojen uudelleenarviointia, ... -
Leadership in Educational Contexts in Finland : Theoretical and Empirical Perspectives
Ahtiainen, Raisa; Hanhimäki, Eija; Leinonen, Jaana; Risku, Mika; Smeds-Nylund, Ann-Sofie (Springer, 2024)This open access book provides a comprehensive overview and in-depth coverage of contemporary aspects of leadership in the field of education in Finland. It brings together Finnish scholars to critically explore and discuss ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.