Opettajat lukivaikeusriskin tunnistajina koulupolun alussa
Virinkoski, R. Opettajat lukivaikeusriskin tunnistajina koulupolun alussa. Ruusupuiston kärkiuutiset, (1). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2019/1
Julkaistu sarjassa
Ruusupuiston kärkiuutisetTekijät
Päivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Jyväskylän yliopisto, 2019
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2019/1Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28910980
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teachers’ Ability to Identify Children at Early Risk for Reading Difficulties in Grade 1
Virinkoski, Riitta; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Holopainen, Leena; Eklund, Kenneth; Aro, Mikko (Springer Netherlands, 2018)The aim of the study was to investigate what kinds of assessment practices classroom teachers and special educational needs (SEN) teachers use in assessing first grade students' pre-reading skills (letter knowledge and ... -
Primary school teachers' and P.E. teachers' accuracy in assessing children's gross motor performance
Parkkinen, Timo (1998) -
Esi- ja alkuopettajien näkemyksiä oppilaan kouluun kiinnittymisestä koulupolun alussa
Salo, Emilia; Hakkarainen, Ella (2019)Tässä erityispedagogiikan pro gradu -tutkielmassa tarkasteltiin esi- ja alkuopettajien näkemyksiä oppilaan kouluun kiinnittymisestä. Tavoitteena oli selvittää tekijät, jotka näyttäytyvät merkityksellisinä lapsen koulupolun ... -
‘Teachers see nothing’ : exploring students’ and teachers’ perspectives on school bullying with a new arts-based methodology
Khanolainen, Daria; Semenova, Elena; Magnuson, Paul (Routledge, Taylor & Francis, 2021)Even though bullying is a perennial problem, there are still significant gaps in the research. The sensitive nature of the issue prompted us to develop and test a new arts-based method – a set of incomplete, problem-focused ... -
Tasks that suit the learning of L2 English vocabulary in the Finnish middle school : teachers' and students' perspectives
Keski-Kastari, Marianne (2013)Tiivistelmä – Abstract Tutkielman tarkoituksena oli selvittää yläkoulun oppilaiden ja opettajien mielipiteitä sanaston oppimiseen suunnatuista tehtävistä; millaiset tehtävät heidän mielestään sopivat sanaston oppimiseen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.