Lokidatan käyttö oppilaiden profiloimisessa - sovellus matematiikan PISA-aineistoon
Kärkkäinen, T., Juutinen, S., Saarela, M., & Nissinen, K. (2018). Lokidatan käyttö oppilaiden profiloimisessa - sovellus matematiikan PISA-aineistoon. In J. Rautopuro, & K. Juuti (Eds.), PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti (pp. 259-289). Suomen kasvatustieteellinen seura. Kasvatusalan tutkimuksia, 77. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0
Published in
Kasvatusalan tutkimuksiaDate
2018Discipline
TietotekniikkaKoulutuksen tutkimuslaitosMathematical Information TechnologyFinnish Institute for Educational ResearchCopyright
© Kirjoittajat & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018.
Publisher
Suomen kasvatustieteellinen seuraParent publication ISBN
978-952-5401-81-3Is part of publication
PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraporttiISSN Search the Publication Forum
1458-1094
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28246423
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Erinomaiset matematiikan osaajat
Hiltunen, Jenna; Nissinen, Kari (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018) -
Menetelmiä regressiomallin estimointiin kompleksisessa otanta-asetelmassa : sovellus PISA 2009 -aineistoon
Reinikainen, Jaakko (2012) -
Kolmasluokkalaisten oppilaiden matematiikan taitojen, tehtäväorientaation ja minäkäsityksen väliset yhteydet
Koistinen, Sanna (2016)Matematiikan taitojen, matemaattisen tehtäväorientaation ja matemaattisen mi- näkäsityksen välisiä yhteyksiä on tutkittu vähän ja aiemmat tutkimukset ovat keskittyneet enimmäkseen yläkouluikäisiin tai vanhempiin opiskelijoihin. ... -
Miten lähtömaa on yhteydessä maahanmuuttajataustaisten oppilaiden osaamiseen? : oppilaiden osaamiserot PISA 2012 -tutkimuksessa
Kirjavainen, Tanja; Pulkkinen, Jonna (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2017) -
Oppilaan visuaalisen hahmottamisen vaikeudet opettajien kertomana : näkökulmina koulun arki ja matematiikan oppiminen
Kiiski, Kati (2022)Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata alkuopetusikäisen oppilaan toimintaa koulun arjessa ja matematiikan opiskelussa, silloin kun visuaalisen hahmottamisen taidoissa on vaikeuksia. Lisäksi tutkimuksessa ...