Tyttöjen ja poikien väliset osaamiserot matematiikassa
Salminen, J., Pulkkinen, J., Koponen, T., & Hiltunen, J. (2018). Tyttöjen ja poikien väliset osaamiserot matematiikassa. In J. Rautopuro, & K. Juuti (Eds.), PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti (pp. 235-258). Suomen kasvatustieteellinen seura. Kasvatusalan tutkimuksia, 77. http://www.urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0
Julkaistu sarjassa
Kasvatusalan tutkimuksiaPäivämäärä
2018Oppiaine
ErityispedagogiikkaKoulutuksen tutkimuslaitosSpecial EducationFinnish Institute for Educational ResearchTekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018.
Julkaisija
Suomen kasvatustieteellinen seuraEmojulkaisun ISBN
978-952-5401-81-3Kuuluu julkaisuun
PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraporttiISSN Hae Julkaisufoorumista
1458-1094Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28246242
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Erinomaiset matematiikan osaajat
Hiltunen, Jenna; Nissinen, Kari (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018) -
Avaimet osaamiseen ja tulevaisuuteen : selvitys maahanmuuttajataustaisten nuorten osaamisesta ja siihen liittyvistä taustatekijöistä PISA 2012 -tutkimuksessa
Harju-Luukkainen, Heidi; Nissinen, Kari; Sulkunen, Sari; Suni, Minna; Vettenranta, Jouni (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2014) -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : Pisa 2000
Välijärvi, Jouni (University of Jyväskylä, Institute for Educational Research, 2002) -
Tyttöjen ja poikien väliset erot seksuaalisesta hyväksikäytöstä kertomisessa
Hietamäki, Johanna; Husso, Marita; Arponen, Tiina (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2020)Tytöt ja pojat eroavat toisistaan siinä, kuinka he kertovat kokemastaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Kokemukset jäävät usein myös kokonaan aikuisille kertomatta. Hyväksikäytön kokemusten tunnistaminen, asian puheeksi ... -
Sosioekonominen tausta, motivaatio ja minäpystyvyys luonnontieteiden osaamisen selittäjinä tytöillä ja pojilla
Pulkkinen, Jonna; Tolvanen, Asko; Rautopuro, Juhani (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.