Vuorovaikutteiset työskentelytavat parantavat oppimista
Rasku-Puttonen, H. Vuorovaikutteiset työskentelytavat parantavat oppimista. Ruusupuiston uutiset, (1). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2018/1
Julkaistu sarjassa
Ruusupuiston uutisetTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Rasku-Puttonen & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2018/1Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27913442
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotSamankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Self-compassion in learning : primary school teachers’ perspectives
Pulkkinen, Iina; Lakaniemi, Sonja (2023)Tämä laadullinen tutkimus tarkastelee itsemyötätuntoa suomalaisten alakoulun opettajien käsitysten ja opetusmenetelmien näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on tarkastella, miten itsemyötätunto on osana opettajien ... -
The perception and use of ICT in education by primary school teachers in Finland and Japan
Hasala, Veera; Kelly, Riitta (2020)Vuoden 2014 opetussuunnitelman myötä ICT:n määrä kasvoi Suomen perusopetuksen opetussuunnitelmassa, ja samanlainen trendi koskee myös Japanin uutta perusopetuksen opetussuunnitelmaa, joka siirtyy vaiheittain käyttöön ... -
Teaching and testing vocabulary in Finnish upper secondary school: teacher practices
Kekki, Jarkko (2018)Sanaston hallinta on perustavanlaatuinen osa kielitaitoa, ja se edeltää ja ennakoi osaamista kaikilla kielitaidon osa-alueilla (esim. kirjoittaminen, puhuminen, lukeminen ja kuunteleminen). Tämän tutkimuksen tavoitteena ... -
Investment in English language learning in Finnish upper secondary school
Koskinen, Oona (2024)Tämän englannin kielen maisterintutkielman tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaisten lukiolaisten investoiminen (engl. investment) englannin kielen oppimiseen vaikuttaa heidän oppimistuloksiinsa lukion englannintunneilla. ... -
Collaborative knowledge construction in authentic school contexts
Arvaja, Maarit (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2005)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.