Does the Learning Channel Really Matter? : Insights from Commercial Online ICT-training
Syynimaa, N. (2017). Does the Learning Channel Really Matter? : Insights from Commercial Online ICT-training. In P. Escudeiro, G. Costagliola, S. Zvacek, J. Uhomoibhi, & B. M. McLaren (Eds.), CSEDU 2017 : Proceedings of the 9th International Conference on Computer Supported Education. Vol. 1 (pp. 149-153). SCITEPRESS Science And Technology Publications. https://doi.org/10.5220/0006365001490153
Tekijät
Toimittajat
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Syynimaa & SCITEPRESS, 2017.
Evolving ICT has provided new options to participate to training. Online participation has been found to be
cost effective, helping people to deal with the time and cost pressures they are facing on their jobs. Previous
studies conducted in higher education sector indicates that student satisfaction or learning outcomes does not
differ between online and classroom participants. However, little is known what is the situation in commercial
ICT-training. This paper studied course feedbacks from courses having both online and classroom participants
of a commercial ICT-training provider. Results revealed that the learning channel has no effect on satisfaction,
perceived teacher’s substance and teaching skills, or course arrangements. The results also revealed some
areas how the commercial training providers could improve their online training.
Julkaisija
SCITEPRESS Science And Technology PublicationsEmojulkaisun ISBN
978-989-758-239-4Konferenssi
International Conference on Computer Supported EducationKuuluu julkaisuun
CSEDU 2017 : Proceedings of the 9th International Conference on Computer Supported Education. Vol. 1Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27015664
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Monimuoto-opiskelijoiden kokemuksia verkko-opiskelusta
Valtanen, Katja (2010)Tutkimuksen lähtökohtana on konstruktiivinen oppimiskäsitys. Tätä oppimiskäsitystä käytetään nykyisin yleisesti, koska oppija nähdään aktiivisena ja omatoimisena tiedon etsijänä. Nopea tekninen kehitys on mahdollistanut ... -
Teaching on Hybrid Courses : Insights from Commercial Online ICT-Training
Syynimaa, Nestori (SCITEPRESS Science And Technology Publications, 2018)Information and communication technology (ICT) has evolved rapidly during the last decades. These technological advancements have enabled new ways of teaching and learning, such as online courses, where students attend ... -
Teaching Practices During the Covid-19 Pandemic in Austria, Estonia, Finland and Romania
Tuul, Maire; Tuul, Madis; Fenyvesi, Kristof; Yada, Takumi; Lázár, Csilla; Ferencz-Salamon, Alpár (Tallinna ülikool, 2022) -
Kriittinen katsaus aikuisopiskelijoiden verkko-opiskelun oppimistuloksia selittäviin tekijöihin
Juomoja, Matias (2018)Tutkimus käsittelee aikuisopiskelijoiden verkko-oppimisen edellytyksiin, laatuun ja oppimistuloksiin vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa laadullisten tekijöiden vaikutusta aikuisopiskelijoille ... -
Hyvää verkko-opetusta etsimässä: oppimista edistävät ja estävät tekijät verkko-oppimisympäristöissä – opiskelijoiden kokemuksen ja opettajien arviot
Nevgi, Anne; Tirri, Kirsi (2003)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opiskelijoiden ja opettajien käsityksiä hyvästä verkko-opetuksesta ja -opiskelusta. Tutkimuksessa keskityttiin erityisesti verkko- opettajan roolin ja tehtävien tarkasteluun. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.