Onko media ja journalismin tulevaisuus Googlen ja Facebookin käsissä?
Uskali, T., & Villi, M. Onko media ja journalismin tulevaisuus Googlen ja Facebookin käsissä?. In L. Kuivalahti (Ed.), "Toimittajakoulutus tietää mitä tekee" : 30 vuotta journalistiikkaa ja Lööppi-elämää Jyväskylän yliopistossa (pp. 58-63). Lööppi ry.
Toimittajat
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Lööppi ry, 2017.
Julkaisija
Lööppi ryEmojulkaisun ISBN
978-952-93-9464-7Kuuluu julkaisuun
"Toimittajakoulutus tietää mitä tekee" : 30 vuotta journalistiikkaa ja Lööppi-elämää Jyväskylän yliopistossaAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27399444
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teatteri vie journalismin kulisseihin : Mustan Laatikon tuottajien käsityksiä live-journalismin läpinäkyvyydestä
Halonen, Eetu (2021)Tässä pro gradu -tutkielmassa on pyritty selvittämään, millä tavalla journalistinen läpinäkyvyys ilmenee Helsingin Sanomien Musta Laatikko -esityksissä. Musta Laatikko edustaa suhteellisen uutta journalismin lajityyppiä, ... -
Uutinen nimeltä viides valtiomahti : suomalaisen sanomalehdistön välittämä kuva Facebookin ad hoc -ryhmistä
Tolvanen, Pauliina (2013)William H. Duttonin käsite verkostoituneista kansalaisista viidentenä valtiomahtina löi Suomessa läpi 2010-luvun alussa. Tiedotusvälineissä tämä näkyy kahdella tapaa: ensinnäkin yhä useampi uutisaihe on tavallisten ihmisten ... -
Paratiisi-VR : emootioiden rooli immersiivisen journalismin tuotantoprosessissa ja etiikassa
Pyy, Tomi; Vornanen, Tatu (2021)Tutkimuksessa kuvataan, kuinka emootiot ja afffektit vaikuttavat immersiivisen journalismin tuotantoprosessiin ja etiikkaan, ja kuinka sen eettinen pohja muodostuu ilman immersiivisen journalismin omaa spesifiä eettistä ... -
Tuotteet yleisölehden sivuilla : journalismin ja kaupallisuuden rajamailla
Roivainen, Roosa (2019)Tässä tutkimuksessa tutkittiin yleisölehtien kaupallisesti sävyttyneitä journalistisia sisältöjä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka suuri osuus lehtien toimituksellisista sisällöistä nostaa esille tuotteita ja ... -
”Tuntuu niinku hämärältä” : uutismedioiden julkaisema natiivimainonta ja sen vaikutukset journalismin luotettavuuteen sekä kulutukseen lukijoiden näkökulmasta
Karjalainen, Sanna (2020)Natiivimainonta on ollut nyt muutamia vuosia kasvava trendi. Vaikka uutismedioiden julkaisema natiivimainonta herättää huolta natiivimainonnan ja journalismin periaatteiden välillä vallitsevan ristiriidan vuoksi, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.