Onko media ja journalismin tulevaisuus Googlen ja Facebookin käsissä?
Uskali, T., & Villi, M. Onko media ja journalismin tulevaisuus Googlen ja Facebookin käsissä?. In L. Kuivalahti (Ed.), "Toimittajakoulutus tietää mitä tekee" : 30 vuotta journalistiikkaa ja Lööppi-elämää Jyväskylän yliopistossa (pp. 58-63). Lööppi ry.
Editors
Date
2017Copyright
© Kirjoittajat & Lööppi ry, 2017.
Publisher
Lööppi ryParent publication ISBN
978-952-93-9464-7Is part of publication
"Toimittajakoulutus tietää mitä tekee" : 30 vuotta journalistiikkaa ja Lööppi-elämää Jyväskylän yliopistossaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27399444
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Teatteri vie journalismin kulisseihin : Mustan Laatikon tuottajien käsityksiä live-journalismin läpinäkyvyydestä
Halonen, Eetu (2021)Tässä pro gradu -tutkielmassa on pyritty selvittämään, millä tavalla journalistinen läpinäkyvyys ilmenee Helsingin Sanomien Musta Laatikko -esityksissä. Musta Laatikko edustaa suhteellisen uutta journalismin lajityyppiä, ... -
Uutinen nimeltä viides valtiomahti : suomalaisen sanomalehdistön välittämä kuva Facebookin ad hoc -ryhmistä
Tolvanen, Pauliina (2013)William H. Duttonin käsite verkostoituneista kansalaisista viidentenä valtiomahtina löi Suomessa läpi 2010-luvun alussa. Tiedotusvälineissä tämä näkyy kahdella tapaa: ensinnäkin yhä useampi uutisaihe on tavallisten ihmisten ... -
Kuunteleminen vastuullisuuden ja luottamuksen rakentajana : esimerkkinä journalismin yhteiskuntavastuu
Hautakangas, Mikko; Gerlander, Maija (ProCom ry, 2021) -
Tuotteet yleisölehden sivuilla : journalismin ja kaupallisuuden rajamailla
Roivainen, Roosa (2019)Tässä tutkimuksessa tutkittiin yleisölehtien kaupallisesti sävyttyneitä journalistisia sisältöjä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka suuri osuus lehtien toimituksellisista sisällöistä nostaa esille tuotteita ja ... -
”Tuntuu niinku hämärältä” : uutismedioiden julkaisema natiivimainonta ja sen vaikutukset journalismin luotettavuuteen sekä kulutukseen lukijoiden näkökulmasta
Karjalainen, Sanna (2020)Natiivimainonta on ollut nyt muutamia vuosia kasvava trendi. Vaikka uutismedioiden julkaisema natiivimainonta herättää huolta natiivimainonnan ja journalismin periaatteiden välillä vallitsevan ristiriidan vuoksi, ...