Kuunteleminen vastuullisuuden ja luottamuksen rakentajana : esimerkkinä journalismin yhteiskuntavastuu
Hautakangas, M., & Gerlander, M. (2021). Kuunteleminen vastuullisuuden ja luottamuksen rakentajana : esimerkkinä journalismin yhteiskuntavastuu. In K. Eräranta, & V. Penttilä (Eds.), Vastuullinen viestintä (pp. 124-138). ProCom ry. ProComma Academic, 2021. http://hdl.handle.net/10138/330665
Published in
ProComma AcademicDate
2021Copyright
© Kirjoittajat, 2021
Publisher
ProCom ryParent publication ISBN
978-952-69737-0-8Is part of publication
Vastuullinen viestintäISSN Search the Publication Forum
2343-4090Keywords
Original source
http://hdl.handle.net/10138/330665Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/101182046
Metadata
Show full item recordLicense
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Työntekijät vastuullisuuden sidosryhmänä : monimerkityksellisyys ja vastuullisuusviestinnän haasteet
Onkila, Tiina; Mäkelä, Marileena; Sarna, Bhavesh (ProCom ry, 2021) -
Vastuullisena pidettyjen suomalaisten osakeyhtiöiden vastuullisuusraportointi ja Covid-19-pandemian vaikutus vastuullisuuden raportointiin
Weckman, Sanni (2021)Yritysten vastuullisuus on koko ajan kasvava trendi ja se asettaa niin yrityksille kuin sijoittajillekin uusia odotuksia. Vastuullisuuden trendi on velvoittanut organisaatioita vastaamaan sidosryhmien tarpeisiin ja kestävän ... -
Sovittelija luottamuksen rakentajana kansainvälisissä konflikteissa
Kaartinen, Viivi (2020)Tämän tutkielman tavoitteena oli tarkastella luottamusta ja sen rakentamista kansainvälisten konfliktien sovittelussa sovittelijan näkökulmasta. Tutkielmassa haettiin vastauksia siihen, mitä luottamus on, millainen sen ... -
Yrityksen vastuullinen viestintä - jaettu vastuu vai johdon propagandaa?
Havu, Elina (2012)Yhteiskuntavastuusta on viime vuosien aikana muodostunut teema tai jopa trendikäs ilmiö, joka on saanut organisaatiot muun muassa kehittämään raportointikäytäntöjään, osallistumaan yhteisöjen tukemiseen sekä panostamaan ... -
Yritysvastuuviestintä : tapaustutkimus hyvämaineisen perheyrityksen yritysvastuuviestinnästä: Oy Gustav Paulig AB : kuluttaja-asiakasnäkökulma
Rantanen, Pasi (2014)Yritysvastuuviestinnällä viestitään yrityksen yritysvastuusta sidosryhmille. Suomalaiset perheyritykset ovat varovaisia viestiessään omasta yritysvastuustaan. Perheyrityksissä mielletään vastuullisen toiminnan olevan ...