Katsojien kokema palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys vuoden 1999 pesäpallon Itä-länsi -ottelussa ja yleisurheilun Kalevan kisoissa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
Kauppinen, Miia (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia palvelun personointia osana sähköistä palvelukokemusta verkkokauppaympäristössä. Tutkimuksessa tutkittiin myös sähköisen palvelun laadun vaikutusta asiakkaan tyytyväisyyteen ... -
Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana : case: Café Siilinkari
Isotalo, Hanna (2002) -
Maksullisten urheilukanavien kuluttajien profiili, motiivit ja arvostukset Suomessa : tapauskohtaisessa tarkastelussa Ruutu+ -palvelun tilaajat
Ketola, Arttu (2020)Median maksullinen urheilutarjonta on nostanut suosiotaan Suomessa viimeisen vuosikymmenen aikana, vaikka maksutelevision tarjoama urheilusisältö on ollut Isossa-Britanniassa sekä Yhdysvalloissa voimissaan jo pidemmän ... -
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
Näsänen, Pasi (2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaan kokema arvo ja asiakastyytyväisyys selittävät asiakasuskollisuutta. Nämä kolme käsitettä ovat tutkimuksen keskeiset käsitteet. Tutkimuksen ensimmäinen osa ...