Katsojien kokema palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys vuoden 1999 pesäpallon Itä-länsi -ottelussa ja yleisurheilun Kalevan kisoissa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
Kauppinen, Miia (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia palvelun personointia osana sähköistä palvelukokemusta verkkokauppaympäristössä. Tutkimuksessa tutkittiin myös sähköisen palvelun laadun vaikutusta asiakkaan tyytyväisyyteen ... -
Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana : case: Café Siilinkari
Isotalo, Hanna (2002) -
Maksullisten urheilukanavien kuluttajien profiili, motiivit ja arvostukset Suomessa : tapauskohtaisessa tarkastelussa Ruutu+ -palvelun tilaajat
Ketola, Arttu (2020)Median maksullinen urheilutarjonta on nostanut suosiotaan Suomessa viimeisen vuosikymmenen aikana, vaikka maksutelevision tarjoama urheilusisältö on ollut Isossa-Britanniassa sekä Yhdysvalloissa voimissaan jo pidemmän ... -
Huippusalibandya ja sykähdyttäviä hetkiä : kyselytutkimus mahdollisille salibandyn miesten MM-kotikisojen katsojille
Sirkka, Wilma (2021)Kansainvälisistä suurtapahtumista on muodostunut yhteiskunnallisesti merkittäviä ja viihteellisiä spektaakkeleja, joiden toteuttaminen vaatii usean eri sidosryhmän panosta. Urheilutapahtumaan paikan päälle saapuva yleisö ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.