University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Konsertti: sinfoniaorkesterin palvelutuote : asiakkaan kokema palvelun toiminnallinen laatu ja sen kehittäminen

Thumbnail
View/Open
6.3Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Hirvonen, Heli
Date
1998
Discipline
MusiikkitiedeMusicology

 
Keywords
sinfoniaorkesterin palvelutuote palvelun laatu tekninen ja toiminnallinen laatu asiakaskeskeisyys kuluttajan käyttäytyminen
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1998779690

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23352]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Katsojien kokema palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys vuoden 1999 pesäpallon Itä-länsi -ottelussa ja yleisurheilun Kalevan kisoissa 

    Pätsi, Minna (2001)
  • Asiakas palvelun asiantuntijana – Ajankohtaisia tutkimuksia asiakkaan roolista palveluiden tuotannossa (Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work) 

    Danaj, Sonila; Mustosmäki, Armi (Työelämän tutkimusyhdistys ry., 2014)
    Kirja-arvostelu: Dunkel, W. & Kleemann, F. (2013) Customers at Work. New Perspectives on Interactive Service Work. Basingstoke/New York: Palgrave Macmillan. 257s.
  • Kuluttajan kokema arvo mobiilipalveluissa 

    Lassila, Tuomas (2013)
    Lassila, Tuomas Kuluttajan kokema arvo mobiilipalveluissa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2013, 25 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintyö Ohjaaja(t): Salo, Markus Uudenlaisen teknologian ja palveluiden tulo ...
  • Asiakkaan kokema arvo näköislehden käyttöönotossa 

    Rahikainen, Miikka (2013)
    Suomen media-alalla on käynnissä murroskausi, joka on muuttamassa perinteistä mediatalojen liiketoimintamallia. Tämä mediamurros on alkanut jo 1990-luvun lopussa, kun median digitalisoituminen ja Internet ovat yleistyneet ...
  • Asiakkaan kokema arvo sisältömarkkinoinnin kontekstissa : case ARROW Engineering Oy 

    Multisilta, Kerttu (2019)
    Digitalisoituminen on korostanut arvon luomisen merkitystä, sillä se on yrityksille välttämättömyys murroksessa selviytymiseen. Teknologisen kehittymisen myötä arvoa voidaan myös luoda yksisuuntaisen outbound-markkinoinnin ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre