Katsojien kokema palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys vuoden 1999 pesäpallon Itä-länsi -ottelussa ja yleisurheilun Kalevan kisoissa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
Kauppinen, Miia (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia palvelun personointia osana sähköistä palvelukokemusta verkkokauppaympäristössä. Tutkimuksessa tutkittiin myös sähköisen palvelun laadun vaikutusta asiakkaan tyytyväisyyteen ... -
Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana : case: Café Siilinkari
Isotalo, Hanna (2002) -
Maksullisten urheilukanavien kuluttajien profiili, motiivit ja arvostukset Suomessa : tapauskohtaisessa tarkastelussa Ruutu+ -palvelun tilaajat
Ketola, Arttu (2020)Median maksullinen urheilutarjonta on nostanut suosiotaan Suomessa viimeisen vuosikymmenen aikana, vaikka maksutelevision tarjoama urheilusisältö on ollut Isossa-Britanniassa sekä Yhdysvalloissa voimissaan jo pidemmän ... -
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
Näsänen, Pasi (2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaan kokema arvo ja asiakastyytyväisyys selittävät asiakasuskollisuutta. Nämä kolme käsitettä ovat tutkimuksen keskeiset käsitteet. Tutkimuksen ensimmäinen osa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.