dc.contributor.author | Norppa, Tommi | |
dc.date.accessioned | 2024-02-19T12:26:36Z | |
dc.date.available | 2024-02-19T12:26:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Norppa, T. (2024). Voisiko arvioinnilla tukea liikunnan oppimista nykyistä paremmin?. <i>Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja</i>, <i>28</i>(1), 28-29. | |
dc.identifier.other | CONVID_207095234 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93468 | |
dc.description.abstract | Formatiivinen eli oppimisprosessia tukeva arviointi on ollut kansainvälisen kasvatustieteellisen tutkimuksen mielenkiinnon kohteena jo pitkään, ja on havaittu, että sitä hyödyntämällä voidaan edistää oppijoiden oppimista. Viime vuosina myös liikunnanopetuksessa on kiinnostuttu aiheesta. Koska luokkaopetukseen suunniteltujen formatiivisen arvioinnin menetelmien käyttö voidaan kokea liikunnan erilaisissa oppimisympäristöissä haastavaksi, tarvitaan menetelmien soveltamista ja tutkimusperusteista kehittämistyötä erityisesti liikunnanopetukseen. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry | |
dc.relation.ispartofseries | Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Voisiko arvioinnilla tukea liikunnan oppimista nykyistä paremmin? | |
dc.type | magazine article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202402191936 | |
dc.contributor.laitos | Liikuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.laitos | Faculty of Sport and Health Sciences | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/43KC-T6DC | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 28-29 | |
dc.relation.issn | 2242-0134 | |
dc.relation.numberinseries | 1 | |
dc.relation.volume | 28 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2024 Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | contributionToPeriodical | |
dc.subject.yso | koululiikunta | |
dc.subject.yso | oppimisprosessi | |
dc.subject.yso | oppimistavoitteet | |
dc.subject.yso | liikuntakasvatus | |
dc.subject.yso | oppilasarviointi | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p15765 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p11960 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p15764 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7111 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
dc.type.okm | D1 | |