Opettajien vaikea arvioida liikunnan lukutaitoa
Salin, K. (2023). Opettajien vaikea arvioida liikunnan lukutaitoa. Liikunta ja tiede, 60(5), 30.
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© Liikuntatieteellinen seura 2023
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/194475929
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3164]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kokeneiden liikunnanopettajien näkemyksiä liikunnan oppilasarvioinnista
Huhtinen, Jenna (2012) -
Liikunnanopettajien kokemuksia liikunnan perusopetuksen arvioinnista ja näkemyksiä päättöarvioinnin kriteereiden uudistamisesta
Saarinen, Jukka (2020)Tämän Pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää yläkoulussa liikuntaa opettavien liikunnanopettajien kokemuksia liikunnan oppilasarvioinnista siitä näkökulmasta, minkälainen arviointi tukisi heidän mielestään ... -
Mistä liikunnan arvosanat muodostuvat? : liikunnanopettajien käsityksiä arvioinnin kriteereistä ja haasteista perusopetuksessa
Palomäki, Sanna; Hirvensalo, Mirja (Liikuntatieteellinen seura, 2022)Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteisiin kirjatuilla tavoitteilla ja arviointikriteereillä on pyritty turvaamaan arvioinnin oikeudenmukaista ja yhdenvertaista toteutumista kouluissa. Tämän tutkimuksen tarkoituksena ... -
Voisiko arvioinnilla tukea liikunnan oppimista nykyistä paremmin?
Norppa, Tommi (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry, 2024)Formatiivinen eli oppimisprosessia tukeva arviointi on ollut kansainvälisen kasvatustieteellisen tutkimuksen mielenkiinnon kohteena jo pitkään, ja on havaittu, että sitä hyödyntämällä voidaan edistää oppijoiden oppimista. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.