Sense of place in Enderal (full-conversion Skyrim mod)
Amey, E., & Moore, G. ‘. (2023). Sense of place in Enderal (full-conversion Skyrim mod). In Lahden tiedepäivä 21.11.2023 : Abstraktit (pp. 43). https://www.lahdenyliopistokampus.fi/wp-content/uploads/2023/11/ltp_abstraktikirja_2023.pdf
Päivämäärä
2023Oppiaine
Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöNykykulttuurin tutkimusSchool of WellbeingContemporary CultureTekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Lahden tiedepäivä 2023
Konferenssi
Lahden tiedepäiväKuuluu julkaisuun
Lahden tiedepäivä 21.11.2023 : AbstraktitAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.lahdenyliopistokampus.fi/wp-content/uploads/2023/11/ltp_abstraktikirja_2023.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/194775606
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Suomen AkatemiaRahoitusohjelmat(t)
Huippuyksikkörahoitus, SALisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Valmistaudu kuolemaan : kuolema pelimekaniikkana ja fiktiona digitaalisessa Dark Souls -pelissä
Karjalainen, Rauli (2018)Tutkielma tarkastelee kuoleman teemaa digitaalisessa Dark Souls -pelissä (2011). Aihetta lähestytään Jesper Juulin tekemän jaottelun kautta, jossa hän katsoo digitaalisten pelien koostuvan sekä pelimekaniikasta että fiktiosta. ... -
Kun suomeksi ei ole HP:ta : lainasanoja ja insertioita onlinepelitilanteessa
Kanerva, Krista (2019)Tutkielman tarkoituksena on selvittää se, käyttävätkö pelaajat englanninkielisiä lainasanoja tai lauseita suomen kielen keskellä keskustellessaan keskenään Overwatch-pelin aikana, ja kun he käyttävät, minkälaisia lainasanoja ... -
Pelimekaniikkojen kehitys Super Mario-pelien välillä
Lauri, Tiina (2018)Tässä tutkimuksessa käsitellään erilaisia pelimekaniikkoja kirjallisuuskatsauksen muodossa. Tarkoituksena on selvittää miten ja miksi videopelimekaniikat ovat kehittyneet vuosien varrella yksinkertaisista toiminnoista ... -
Conceptualizing video game updates
Jussila, Aapo (2022)Videopelien kasvava suosio on tuonut mukanaan erinäisiä muutoksia peliteollisuuteen. Pelejä kehitetään, ostetaan, ja pelataan yhä useammalla tavalla kuin ennen. Pelien elinkaarien lyhentyminen ja pelinkehityksen kallistuminen ... -
Report please! : a survey on players' perceptions towards the tools for fighting toxic behavior in competitive online multiplayer video games
Pohjanen, Antti (2018)Kilpailullisten nettimoninpelien nopeatempoinen ympäristö saattaa aiheuttaa pelaajissa huonoa käytöstä joko omaa tai vastustajan joukkuetta kohtaan. Tätä niin sanottua "myrkyllistä käytöstä" vastaan on kehitetty pelien ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.