Show simple item record

dc.contributor.authorMunnukka, Juha
dc.contributor.editorReinikainen, Hanna
dc.contributor.editorLaaksonen, Salla-Maaria
dc.date.accessioned2023-11-24T13:05:21Z
dc.date.available2023-11-24T13:05:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationMunnukka, J. (2023). Somevaikuttaja kaksoisagenttina : vaikuttajamarkkinoinnin tehokkuus, kuluttajan autonomia ja tulevaisuuden haasteet. In H. Reinikainen, & S.-M. Laaksonen (Eds.), <i>Vaikuttava viestintä</i> (pp. 45-60). ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. ProComma Academic, 2023. <a href="http://hdl.handle.net/10138/358167" target="_blank">http://hdl.handle.net/10138/358167</a>
dc.identifier.otherCONVID_194523025
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92084
dc.description.abstractVaikuttajamarkkinointi tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tehdä tarkkaan kohdistettua ja tehokasta brändiviestintää, luoda merkityksellisiä yhteyksiä asiakkaisiin ja lisätä brändin uskottavuutta. Vaikuttajien persoonallinen tyyli tekee heidän sisällöistään kuluttajien silmissä aitoa ja luotettavaa, minkä vuoksi ne usein hyväksytään paremmin kuin yritysten omat sisällöt. Samalla kaupalliset yhteistyöt ja alan ammattimaistuminen haastavat vaikuttajien autenttisuutta ja samaistuttavuutta. Keskeisiä tulevaisuuden haasteita vaikuttajamarkkinoinnille ovat kuluttajien yksityisyyden suojan ja autonomian säilyminen, kun uudet teknologiat, alustat ja sovellukset tuovat mukanaan yhä tehokkaampia vaikuttamisen keinoja.fi
dc.format.extent219
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherProCom - Viestinnän ammattilaiset ry
dc.relation.ispartofVaikuttava viestintä
dc.relation.ispartofseriesProComma Academic
dc.relation.urihttp://hdl.handle.net/10138/358167
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titleSomevaikuttaja kaksoisagenttina : vaikuttajamarkkinoinnin tehokkuus, kuluttajan autonomia ja tulevaisuuden haasteet
dc.typebookPart
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202311248098
dc.contributor.laitosKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.laitosSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.oppiaineDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala)fi
dc.contributor.oppiaineDigital marketing and Communicationfi
dc.contributor.oppiaineMarkkinointifi
dc.contributor.oppiaineDigital Business and Economy (focus area)en
dc.contributor.oppiaineDigital marketing and Communicationen
dc.contributor.oppiaineMarketingen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/BookItem
dc.relation.isbn978-952-69737-3-9
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_3248
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.format.pagerange45-60
dc.relation.issn2343-4090
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2023 Kirjoittaja
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysokuluttajakäyttäytyminen
dc.subject.ysoyritykset
dc.subject.ysovaikuttajamarkkinointi
dc.subject.ysomarkkinointiviestintä
dc.subject.ysobrändit
dc.subject.ysososiaalinen media
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8576
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p3128
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p39096
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6988
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p23851
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p20774
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.type.okmA3


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0