Liikunnanopettajan tunteilla yhteys merkityksellisyyteen ja resilienssiin
Salin, K. (2023). Liikunnanopettajan tunteilla yhteys merkityksellisyyteen ja resilienssiin. Liikunta ja tiede, 60(5), 29-30.
Published in
Liikunta ja tiedeAuthors
Date
2023Copyright
© Liikuntatieteellinen seura 2023
Publisher
Liikuntatieteellinen seuraISSN Search the Publication Forum
0358-7010Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/194475308
Metadata
Show full item recordCollections
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3164]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tunnetoimijuuden ja tunteiden yhteydet työn merkityksellisyyteen teknisen alan asiantuntijaorganisaatiossa sukupuolierojen näkökulmasta
Knuutinen, Teppo (2024)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kuvata tunnetoimijuuden ja tunteiden yhteyttä työn merkityksellisyyteen teknisen alan asiantuntijaorganisaatiossa sukupuolierojen näkökulmasta. Tutkimuksessa työn merkityksellisyys nähtiin ... -
Sosiaalinen työhyvinvointi liikunnanopettajan ammatissa
Mäkelä, Maiju (2017)Mäkelä, M. 2017. Sosiaalinen työhyvinvointi liikunnanopettajan ammatissa. Liikuntatieteellinen tiedekunta, Jyväskylän yliopisto, liikuntakasvatuksen pro gradu -tutkielma, 59 s., 1 liite. Tutkimuksen tarkoituksena oli ... -
Hyvinvointi- ja kuormittavuustekijät liikunnanopettajan työssä : lukion liikunnanopettajien kokemuksia liikuntaprojekteista
Ranta, Isabella (2020)Liikuntaprojektit ovat tulleet osaksi liikunnanopettajan perustyötä ja työnkuvaa. Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää lukion liikunnanopettajien kokemuksia liikuntaprojektien hyvinvointi- ja ... -
Tunteet ja tunneilmasto työn merkityksellisyyden vahvistajina teknisen alan asiantuntijaorganisaatiossa
Mänty, Jemina (2023)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin teknisen alan asiantuntijaorganisaatiossa työskentelevien tutkimushenkilöiden subjektiivisia kokemuksia kokemastaan työn merkityksellisyydestä, sekä heidän organisaatiossaan vallitsevasta ... -
Tuen tarjonnan kestävät käytännöt perusopetuksen muuttuneessa oppimisympäristössä : selviytymisestä resilienssiin kevään 2020 poikkeusoloissa
Hämeenaho, Pilvi; Sainio, Miia; Aro, Tuija; Poikkeus, Anna-Maija; Torppa, Minna; Tuomiranta, Henna; Valtonen, Heli (Niilo Mäki Instituutti, 2022)Kevään 2020 poikkeusolot ja etäkoulu toivat suuria muutoksia opetukseen ja sen tukeen. ja tuen tarjontaan suomalaisissa kouluissa. Osalle tehostettua ja erityistä tukea tarvitsevista lapsista etätyöskentely oli vaikeaa, ...