Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorKuismin, Ari
dc.contributor.authorHuhtala, Henri
dc.date.accessioned2023-06-13T08:35:31Z
dc.date.available2023-06-13T08:35:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87690
dc.description.abstractTämän maisterintutkielman tavoitteena on luoda katsaus työnantajamielikuvan kehittämiseen vaikuttavan narratiivisen viestinnän keinoin. Kyseessä on työnäytetyyppinen maisterintutkielma. Työnäytteen tavoitteena on uudistaa Easoft Group Oy:n työnantajasivu digitaalisen tarinankerronnan keinoin. Työnäytteenä suunniteltiin ja toteutettiin työnantajamielikuvaa kehittävä verkkosivu Easoft Group Oy:lle. Viitekehyksenä toimii työnantajamielikuvan kehittämisen tutkimus sekä narratiivisen vaikuttavan viestinnän teoria digitaalisessa viestintäympäristössä. Työn teoriaosuudessa esitellään työnantajamielikuvasta ja sen kehittämisestä tehtyä tutkimusta erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen näkökulmasta. Lisäksi perehdytään narratiivisen vaikuttavan viestinnän teoriaan. Teorialukujen pohjalta luotiin suunnitelma työnantajamielikuvasivun toteuttamiseksi. Työssä esitellään työnantajasivun suunnitelma ja toteutus. Työnantajasivu on Easoft Group Oy:n verkkosivuilla sijaitseva alasivu, johon on kerätty haastatteluiden avulla työntekijöiden kommentteja ja kertomuksia työnantajastaan teksti- ja videomuodossa. Teorialuvuissa onnistutaan luomaan katsaus työnantajamielikuvan kehittämiseen ja narratiivisen vaikuttamisen keinoihin. Työnäytteenä toteutetulla työnantajasivulla havainnollistetaan ja sovelletaan työnantajamielikuvan rakentamista tarinankerronnan keinoin ja se perustellaan teorialuvuissa esitetyillä tiedoilla. Työnäytteen toimeksiantajan edustajat antoivat valmiista työnantajasivusta positiivista palautetta ja totesivat sen vastaavan työn alussa asetettuja tavoitteita ja suunnitelmaa.fi
dc.format.extent64
dc.language.isofi
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.othertarinankerronta
dc.subject.othertyönantajamielikuva
dc.subject.otherdigitaalinen tarinankerronta
dc.titleTyönantajamielikuvan kehittäminen tarinallisen viestinnän keinoin : Easoft Group Oy:n työnantajasivun uudistaminen
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202306133758
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.contributor.tiedekuntaHumanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanities and Social Sciencesen
dc.contributor.laitosKieli- ja viestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Language and Communication Studiesen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineViestintäfi
dc.contributor.oppiaineCommunicationen
dc.rights.copyright© The Author(s)
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.contributor.oppiainekoodi3135
dc.subject.ysomielikuvat
dc.subject.ysotyönantajat
dc.subject.ysoverkkosivustot
dc.subject.ysonarratiivisuus
dc.subject.ysoviestintä
dc.subject.ysorekrytointi
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright