Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKauppinen, Merja
dc.date.accessioned2023-06-07T06:56:21Z
dc.date.available2023-06-07T06:56:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKauppinen, M. (2023). Lukupesä-työskentelyllä yhteisopettajuuteen : opettajat ja opettajaopiskelijat pelillistämisen ja taidelähtöisen työskentelyn parissa. <i>Kielikukko</i>, <i>42</i>(2), 6-9. <a href="https://finrainfo.fi/wp-content/uploads/2023/06/Kielikukko_2_2023_www.pdf" target="_blank">https://finrainfo.fi/wp-content/uploads/2023/06/Kielikukko_2_2023_www.pdf</a>
dc.identifier.otherCONVID_183411320
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87498
dc.description.abstractKuvaan artikkelissa Jyväskylän yliopiston opettajankoulutuslaitoksen lukupesiä, joita on suunniteltu ja toteutettu moniammatillisesti luokanopettajien, eri kieliaineiden opettajien ja opettajaopiskelijoiden kesken. Lukuvuoden 2021-2022 lukupesien teemana Jyväskylässä oli pelillistäminen, lukuvuoden 2022-2023 teemana taidelähtöinen oppiminen. Käytännössä teemat limittyivät, ja saimme toteutetuksi ala- ja yläkoulun tarpeisiin Lukupesä-sovelluksia, joissa taiteen eri muodot yhdistyivät peliympäristöihin.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherFinra ry
dc.relation.ispartofseriesKielikukko
dc.relation.urihttps://finrainfo.fi/wp-content/uploads/2023/06/Kielikukko_2_2023_www.pdf
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherLukupesä-toiminta
dc.titleLukupesä-työskentelyllä yhteisopettajuuteen : opettajat ja opettajaopiskelijat pelillistämisen ja taidelähtöisen työskentelyn parissa
dc.typemagazine article
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202306073568
dc.contributor.laitosOpettajankoulutuslaitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Teacher Educationen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/43KC-T6DC
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange6-9
dc.relation.issn0780-0940
dc.relation.numberinseries2
dc.relation.volume42
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2023 Finra ry
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationcontributionToPeriodical
dc.relation.grantnumber20220115
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysooppimispelit
dc.subject.ysotaidelähtöiset menetelmät
dc.subject.ysolukuharrastus
dc.subject.ysooppimisympäristö
dc.subject.ysoyhteisopettajuus
dc.subject.ysoopettajankoulutus
dc.subject.ysolukeminen
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2945
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p23092
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p27744
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p27093
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4835
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p26372
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10746
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p11406
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.relation.funderThe Media Industry Research Foundation of Finlanden
dc.relation.funderMedia-alan tutkimussäätiöfi
jyx.fundingprogramOthersen
jyx.fundingprogramMuutfi
dc.type.okmD1


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright