Lukupesä-työskentelyllä yhteisopettajuuteen : opettajat ja opettajaopiskelijat pelillistämisen ja taidelähtöisen työskentelyn parissa
Abstract
Kuvaan artikkelissa Jyväskylän yliopiston opettajankoulutuslaitoksen lukupesiä, joita on suunniteltu ja toteutettu moniammatillisesti luokanopettajien, eri kieliaineiden opettajien ja opettajaopiskelijoiden kesken. Lukuvuoden 2021-2022 lukupesien teemana Jyväskylässä oli pelillistäminen, lukuvuoden 2022-2023 teemana taidelähtöinen oppiminen. Käytännössä teemat limittyivät, ja saimme toteutetuksi ala- ja yläkoulun tarpeisiin Lukupesä-sovelluksia, joissa taiteen eri muodot yhdistyivät peliympäristöihin.
Main Author
Format
Articles
Magazine article
Published
2023
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Finra ry
Original source
https://finrainfo.fi/wp-content/uploads/2023/06/Kielikukko_2_2023_www.pdf
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306073568Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
0780-0940
Language
Finnish
Published in
Kielikukko
Citation
- Kauppinen, M. (2023). Lukupesä-työskentelyllä yhteisopettajuuteen : opettajat ja opettajaopiskelijat pelillistämisen ja taidelähtöisen työskentelyn parissa. Kielikukko, 42(2), 6-9. https://finrainfo.fi/wp-content/uploads/2023/06/Kielikukko_2_2023_www.pdf
Funder(s)
The Media Industry Research Foundation of Finland
Funding program(s)
Others
Muut
Copyright© 2023 Finra ry