Show simple item record

dc.contributor.authorKauppinen, Merja
dc.date.accessioned2023-06-07T06:56:21Z
dc.date.available2023-06-07T06:56:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationKauppinen, M. (2023). Lukupesä-työskentelyllä yhteisopettajuuteen : opettajat ja opettajaopiskelijat pelillistämisen ja taidelähtöisen työskentelyn parissa. <i>Kielikukko</i>, <i>42</i>(2), 6-9. <a href="https://finrainfo.fi/wp-content/uploads/2023/06/Kielikukko_2_2023_www.pdf" target="_blank">https://finrainfo.fi/wp-content/uploads/2023/06/Kielikukko_2_2023_www.pdf</a>
dc.identifier.otherCONVID_183411320
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87498
dc.description.abstractKuvaan artikkelissa Jyväskylän yliopiston opettajankoulutuslaitoksen lukupesiä, joita on suunniteltu ja toteutettu moniammatillisesti luokanopettajien, eri kieliaineiden opettajien ja opettajaopiskelijoiden kesken. Lukuvuoden 2021-2022 lukupesien teemana Jyväskylässä oli pelillistäminen, lukuvuoden 2022-2023 teemana taidelähtöinen oppiminen. Käytännössä teemat limittyivät, ja saimme toteutetuksi ala- ja yläkoulun tarpeisiin Lukupesä-sovelluksia, joissa taiteen eri muodot yhdistyivät peliympäristöihin.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherFinra ry
dc.relation.ispartofseriesKielikukko
dc.relation.urihttps://finrainfo.fi/wp-content/uploads/2023/06/Kielikukko_2_2023_www.pdf
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherLukupesä-toiminta
dc.titleLukupesä-työskentelyllä yhteisopettajuuteen : opettajat ja opettajaopiskelijat pelillistämisen ja taidelähtöisen työskentelyn parissa
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202306073568
dc.contributor.laitosOpettajankoulutuslaitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Teacher Educationen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_2cd9
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange6-9
dc.relation.issn0780-0940
dc.relation.numberinseries2
dc.relation.volume42
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2023 Finra ry
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.relation.grantnumber20220115
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysooppimispelit
dc.subject.ysotaidelähtöiset menetelmät
dc.subject.ysolukuharrastus
dc.subject.ysooppimisympäristö
dc.subject.ysoyhteisopettajuus
dc.subject.ysoopettajankoulutus
dc.subject.ysolukeminen
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2945
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p23092
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p27744
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p27093
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4835
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p26372
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10746
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p11406
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.relation.funderThe Media Industry Research Foundation of Finlanden
dc.relation.funderMedia-alan tutkimussäätiöfi
jyx.fundingprogramOthersen
jyx.fundingprogramMuutfi
dc.type.okmD1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright