Show simple item record

dc.contributor.advisorSkippari, Mika
dc.contributor.authorToropainen, Petteri
dc.date.accessioned2023-06-02T05:48:30Z
dc.date.available2023-06-02T05:48:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87389
dc.description.abstractTämän tutkimuksen tarkoituksena oli pyrkiä ymmärtämään asiakaskokemuksen muodostumista itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena, jossa aineistonkeruumenetelmänä käytettiin puolistrukturoitua haastattelumenetelmää, joka toteutettiin yksilö-, sekä parihaastatteluina. Haastateltavina oli viisi henkilöä, joilla kaikilla oli aiheen kannalta merkityksellistä kokemusta itsepalvelutoimintojen käyttämisestä. Haastatteluiden tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakaskokemus muodostuu operaattorien itsepalvelutoiminnoissa haastateltavien kokemusten pohjalta. Tutkimuksen perusteella muodostettiin yhteensä neljä teemaa, joiden mukaan asiakaskokemus muodostuu operaattorien itsepalvelutoiminnoissa. Nämä neljä teemaa ovat käytettävyys, vapaus, palveluiden kontrollointi sekä yhdenmukaisuus. Jokainen teema jakautuu niitä tarkentaviin alateemoihin. Teemat ovat omia kokonaisuuksia, mutta niissä on havaittavissa myös päällekkäisyyksiä. Tämän tutkimuksen tulokset tarjoavat tietoa, jonka avulla teleoperaattorit voivat suunnitella sekä kehittää omia itsepalvelutoimintojaan.fi
dc.format.extent44
dc.language.isofi
dc.rightsIn Copyright
dc.titleAsiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202306023443
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.contributor.tiedekuntaKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.tiedekuntaSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.laitosTaloustieteetfi
dc.contributor.laitosBusiness and Economicsen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineMarkkinointifi
dc.contributor.oppiaineMarketingen
dc.rights.copyright© The Author(s)
dc.rights.accesslevelrestrictedAccess
dc.contributor.oppiainekoodi20423
dc.subject.ysoasiakaskokemus
dc.subject.ysoitsepalvelu
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.rights.accessrightsThe author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).en
dc.rights.accessrightsTekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..fi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright