Experiencing Blended Learning during COVID‐19
Qin, P., Wei, J., Lin, S., Huang, S., Deng, Q., & Wei, L. (2022). Experiencing Blended Learning during COVID‐19. Education for Health, 35(1), 35-36. https://doi.org/10.4103/efh.efh_319_21
Published in
Education for HealthDate
2022Copyright
© 2022 Education for Health | Published by Wolters Kluwer - Medknow
Publisher
Wolters Kluwer - MedknowISSN Search the Publication Forum
1357-6283Keywords
Original source
https://educationforhealth.net//text.asp?2022/35/1/35/357524Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/156980286
Metadata
Show full item recordCollections
Additional information about funding
This study was financially supported by the Natural Science Foundation of Guangxi Province (2018GXNSFAA281299), the National Natural Science Foundation of China (81460479), and Guangxi Medical University (2019XJGQYB01).License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Monimuoto-opiskelijoiden kokemuksia verkko-opiskelusta
Valtanen, Katja (2010)Tutkimuksen lähtökohtana on konstruktiivinen oppimiskäsitys. Tätä oppimiskäsitystä käytetään nykyisin yleisesti, koska oppija nähdään aktiivisena ja omatoimisena tiedon etsijänä. Nopea tekninen kehitys on mahdollistanut ... -
The Patras blended strategy model for deep and meaningful learning in quality life-long distance education
Mystakidis, Stylianos; Berki, Eleni; Valtanen, Juri (Academic conferences international, 2019)Life‑long learning is currently being embraced as a central process that could disrupt traditional educational paths. Apparently, the (ideal) type of learning often promoted is deep and meaningful learning, though it is ... -
Verkossa oppimisen edellytykset, opiskelijoiden verkko-opiskeluvalmiudet ja verkko-opiskelun tukeminen : etnografinen tutkimus monimuotoisesta äidinkielen kurssista ammatillisessa perustutkintokoulutuksessa
Tikkanen, Anne (2020)Ammatillisen koulutuksen reformin myötä verkko-opiskelu tulee lisääntymään tulevaisuudessa. Tässä tutkimuksessa kartoitettiin ammatillisten perustutkinnon aloittavien nuorten verkossa oppimisen edellytyksiä, verkko-opisk ... -
Oppimislähtöisyys sulautuvassa opetuksessa
Siili, Janna (2018)Tämän kirjallisuuskatsauksen tarkoituksena on selvittää sulautuvan opetuksen oppimislähtöisyyttä muihin opetusmetodeihin verrattaessa. Yhteen toteutustapaan perustuva koulutus ei vastaa nykypäivän haasteisiin. Lähiopetus ... -
Pedagogical Design of Interactive Online Lectures : Instructional Intervention in Distance Education
Sarja, Anneli; Böök, Marja Leena; Uotinen, Sanna; Ladonlahti, Tarja (TOJDEL, 2017)