Dokumenteista käytäntöön : ajankohtaista kieli(koulutus)politiikkaa
Kilpeläinen, E., & Vaarala, H. (2022). Dokumenteista käytäntöön : ajankohtaista kieli(koulutus)politiikkaa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 13(4). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-syyskuu-2022/dokumenteista-kaytantoon-ajankohtaista-kieli-koulutus-politiikkaa
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaDate
2022Copyright
© Kieliverkkosto ja kirjoittajat, 2022
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181Keywords
Original source
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-syyskuu-2022/dokumenteista-kaytantoon-ajankohtaista-kieli-koulutus-politiikkaaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/155907756
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Finland
Aarnikoivu, Melina; Saarinen, Taina (Danish School of Education Press, 2022)In this chapter, we present the results of the Finnish pandemic study. Compared to many other countries included in this report, the Finnish higher education system is small: In 2021, there were approximately 310,000 ... -
Language Reserve. Now! Follow-up on Pyykkö’s Report Multilingualism into a strength (2017) : Summary in English
Vaarala, Heidi; Riuttanen, Sanna; Kyckling, Erja; Karppinen, Susanne (Jyväskylän yliopisto, Soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2021) -
Kielivaranto. Nyt! : monikielisyys vahvuudeksi -selvityksen (2017) seuranta
Vaarala, Heidi; Riuttanen, Sanna; Kyckling, Erja; Karppinen, Susanne (2021) -
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010) -
Difficult but Valuable! Learning in Student-centered Assessment Feedback Practices in Higher Education
Maunumäki, Minna; Maunula, Minna; Harju-Luukkainen, Heidi (Sciencedomain International, 2022)Aims: The aim of this study is to fill a gap in research on students' experiences of learning in student-centered assessment feedback practices. The article examines what students tell us about their learning in the context ...