Enhancing web course design using action research
Julkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-4196-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
1456-5390Asiasanat
Web-based instruction Internet in education Educational technology web course online education design action research Toimintatutkimus verkko-opetus opetus verkko-oppiminen verkkokurssit opetusmenetelmät kehittäminen verkkopedagogiikka Internet opetuskäyttö tietokoneavusteinen opetus opetusteknologia toimintatutkimus korkea-asteen koulutus yliopistot
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3583]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
In search for the conceptual origin of university students' community in a confluence of on- and offline learning environments ethnographies in technology-rich, multi-sited fields of study
Pöysä, Johanna (University of Jyväskylä, 2007)Contemporary society requires its citizens to develop capacities to resituate their activities in collective unities and to successfully communicate their actions within these multiple local and global communities. Also ... -
Teaching Practices During the Covid-19 Pandemic in Austria, Estonia, Finland and Romania
Tuul, Maire; Tuul, Madis; Fenyvesi, Kristof; Yada, Takumi; Lázár, Csilla; Ferencz-Salamon, Alpár (Tallinna ülikool, 2022) -
Luottamuksen rakentuminen verkko-opiskelussa
Valkonen, Leena; Tyrväinen, Heli; Uotinen, Sanna (Suomen Kasvatustieteellinen Seura ry ; Koulutuksen tutkimuslaitos, 2020)Tässä artikkelissa kuvataan verkko-opiskelussa rakentuvaa luottamusta verkkokurssilla opiskelevan opiskelijan näkökulmasta. Tutkimusaineistona on Jyväskylän yliopiston avoimen yliopiston verkkokursseille osallistuneille ... -
Difficult but Valuable! Learning in Student-centered Assessment Feedback Practices in Higher Education
Maunumäki, Minna; Maunula, Minna; Harju-Luukkainen, Heidi (Sciencedomain International, 2022)Aims: The aim of this study is to fill a gap in research on students' experiences of learning in student-centered assessment feedback practices. The article examines what students tell us about their learning in the context ... -
UniPID Virtual Studies : internal evaluation report 2017
Haapasaari, Osku (The Finnish University Partnership for International Development (UniPID), University of Jyväskylä, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.