Language Reserve. Now! Follow-up on Pyykkö’s Report Multilingualism into a strength (2017) : Summary in English
Vaarala, H., Riuttanen, S., Kyckling, E., & Karppinen, S. (2021). Language Reserve. Now! Follow-up on Pyykkö’s Report Multilingualism into a strength (2017) : Summary in English. [Kielivaranto. Nyt! Monikielisyys vahvuudeksi -selvityksen (2017) seuranta.] Jyväskylä: University of Jyväskylä, Center for Applied Language Studies. Available: URN:NBN:fi:jyu-202110205302
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021 Jyväskylän yliopisto
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Soveltavan kielentutkimuksen keskusISBN
978-951-39-8833-3Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/101547772
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kielivaranto. Nyt! : monikielisyys vahvuudeksi -selvityksen (2017) seuranta
Vaarala, Heidi; Riuttanen, Sanna; Kyckling, Erja; Karppinen, Susanne (2021) -
Kohti tulevaisuuden kielikoulutusta : kielikoulutuspoliittisen projektin loppuraportti
Luukka, Minna-Riitta; Pöyhönen, Sari (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2007) -
Teachers negotiating multilingualism in the EFL classroom
Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (De Gruyter, 2021)Tässä artikkelissa tutkimme suomalaisten englanninopettajien käsityksiä maahanmuuttajaoppilaista, joilla on monikielinen tausta, vieraan kielen luokkahuoneessa. Aiemmat tutkimukset monikielisistä oppijoista ovat keskittyneet ... -
Access to Language Education in European Comprehensive Education : Getting in, getting it, getting out : Summary in English
Kyckling, Erja; Vaarala, Heidi; Ennser-Kananen, Johanna; Saarinen, Taina; Suur-Askola, Laura-Maija (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2019)In this report, which was commissioned by the Finnish Ministry of Education and Culture (MEC), we examine the accessibility of language education and related equality-enhancing policies at an international level. The report ... -
Raising awareness of multilingualism as lived : in the context of teaching English as a foreign language
Kalaja, Paula; Pitkänen-Huhta, Anne (Routledge, 2020)Tässä artikkelissa esitellään mahdollisuuksia herätellä kielen oppijoiden kieli- ja kulttuuritietoisuutta. Esitellyt mahdollisuudet pohjautuvat 24 empiirisen tutkimuksen kriittiseen arviointiin. Tutkimuksissa käytettiin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.