Online support for vulnerable consumers : A safe place?
Parkinson, J., Schuster, L., Mulcahy, R., & Taiminen, H. (2017). Online support for vulnerable consumers : A safe place?. Journal of Services Marketing, 31(4/5), 412-422. https://doi.org/10.1108/JSM-05-2016-0197
Julkaistu sarjassa
Journal of Services MarketingPäivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Emerald Publishing Limited
Julkaisija
Emerald Publishing LimitedISSN Hae Julkaisufoorumista
2054-1651Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27055107
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1381]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Examining the effects online targeting has on consumers' purchase decisions
Hiirsalmi, Sami (2020)Yritykset ja markkinoijat mittaavat markkinointitoimenpiteitänsä online- kanavissa päivittäin. Samanaikaisesti, toimiala on nuori ja empiiristä tutkimusta online-markkinoinnin vaikutuksista kuluttajien päätöksiin on vähän. ... -
Banks’ unfairness and the vulnerability of low-income unbanked consumers
Kamran, Sohail; Uusitalo, Outi (Taylor & Francis, 2019)This paper’s objective was to explore low-income unbanked consumers’ perceptions of bank fairness and the way these perceptions were linked to consumer experiences of vulnerability. Qualitative data were used to analyse ... -
Electronic banking in Finland : consumer beliefs, attitudes, intentions and behaviors
Karjaluoto, Heikki (University of Jyväskylä, 2002)This study focuses on developing a theoretical model with a practicaljustification within the field of electronic banking. We ground our discussion on the framework of consumer behavior and electronic banking by linking ... -
Identifying behavioral drivers and motivations for consumer engagement in LINE application : a thematic analysis
Aalto, Aleksi (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tunnistaa Japanilaisen Z-sukupolven motivaatioita käyttää LINE applikaatiota yritystilien seuraamiseen ja interaktiivisuuteen niiden kanssa. Tämän lisäksi tutkittiin syitä miksi LINEä ... -
Incorporating digital self-services into integrated mental health care : a physician’s perspective
Taiminen, Heini; Saraniemi, Salla; Parkinson, Joy (Emerald Group, 2018)Purpose: This paper enhances current understanding of digital self-services (computerized Cognitive Behavioural Therapy (cCBT)) and how they could be better incorporated into integrated mental healthcare from the physician’s ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.