"Kun siihen pystyy kuitenkin, ei oo mitään järkee olla tekemättä." : oppimisen vaikeudet pianonsoiton opiskelussa - oppilaiden kokemuksia ja opetuksen keinoja
Hasu, J. (2018). "Kun siihen pystyy kuitenkin, ei oo mitään järkee olla tekemättä." : oppimisen vaikeudet pianonsoiton opiskelussa - oppilaiden kokemuksia ja opetuksen keinoja. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 28(2), 5-13. https://bulletin.nmi.fi/2018/11/23/kun-siihen-pystyy-kuitenkin-ei-oo-mitaan-jarkee-olla-tekematta-oppimisen-vaikeudet-pianonsoiton-opiskelussa-oppilaiden-kokemuksia-ja-opetuksen-keinoja/
Authors
Date
2018Copyright
© 2018 Niilo Mäki -säätiö
Publisher
Niilo Mäki InstituuttiISSN Search the Publication Forum
2342-9046Keywords
Original source
https://bulletin.nmi.fi/2018/11/23/kun-siihen-pystyy-kuitenkin-ei-oo-mitaan-jarkee-olla-tekematta-oppimisen-vaikeudet-pianonsoiton-opiskelussa-oppilaiden-kokemuksia-ja-opetuksen-keinoja/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28142641
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Kun siihen pystyy kuitenkin, ei oo mitään järkee olla tekemättä" : oppimisen vaikeudet pianonsoiton opiskelussa - oppilaiden kokemuksia ja opetuksen keinoja
Hasu, Johanna (University of Jyväskylä, 2017)Music is a strong element of the empirical world of the young. Playing an instrument creates meanings, and it can help to feel and deal with emotions. Music itself is a source of immense joy and motivation for young ... -
Soitonopettajan rooli oppimismotivaation vahvistajana taiteen perusopetuksessa : opettajan ja oppilaan välinen vuorovaikutus viulunsoitonopetuksessa Keski-Pohjanmaalla
Tikka, Soile (University of Jyväskylä, 2017)The aim of this study is to find tools for the instrument teacher to support the student's learning motivation. The research is set in the cultural region of Central Ostrobothnia. The research material consists of a ... -
Teacher beliefs about student agency in whole-class playing
Stolp, Eveliina; Moate, Josephine; Saarikallio, Suvi; Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Taylor & Francis, 2022)This study explores music teachers’ beliefs of student agency in whole-class playing and investigates what characterises student agency through teachers’ values, actions and observations within this unique multimodal and ... -
"Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.
Andtfolk, Susanna (2022)Tässä kasvatustieteen pro gradu -tutkielmassa tarkasteltiin luokanopettajien käsityksiä oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkaisten ... -
Opettaja itseohjautuvan oppimisen tukijana : keskustelunanalyyttinen tutkimus erityisopettajan vastauksista oppilaiden avunpyyntövuoroihin matematiikan oppitunneilla
Myllymäki, Heidi (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten 9. luokkalaiset oppilaat pyytävät opettajalta apua matematiikan tuntien itsenäisen työskentelyn kontekstissa, miten opettaja vastaa avunpyyntöihin ja miten itseohjautuvan ...