Introducing IKI : An Innovative Map and Compass for Language Education
Moate, J., Kangasvieri, T., Palojärvi, A., & Lempel, L. (2021). Introducing IKI : An Innovative Map and Compass for Language Education. In J. Moate, A. Palojärvi, T. Kangasvieri, & L. Lempel (Eds.), A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards development (pp. 8-14). Jyväskylän yliopisto. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8801-2
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021, University of Jyväskylä
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoEmojulkaisun ISBN
978-951-39-8801-2Kuuluu julkaisuun
A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards developmentAsiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8801-2Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/100290499
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Opetus- ja kulttuuriministeriöRahoitusohjelmat(t)
MuutLisätietoja rahoituksesta
This project has been funded by the Finnish Ministry of Education and Culture.Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards development
Moate, Josephine; Palojärvi, Anu; Kangasvieri, Tea; Lempel, Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2021) -
Art as a path to language : art-base language learning and the development of language awareness
Lähteelä, Johanna; Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2021) -
The pedagogical value of translation : experiences from a newly introduced elective course
Károly, Adrienn (University of Jyväskylä, 2024)With the expansion of nonprofessional translation activities, language education has gradually rediscovered translation and mediation, seeing them not only as useful tools in language learning but also as transferable ... -
KiMo valmentaa opiskelijoita monikielisessä yhtenäiskoulussa työskentelemiseen
Aalto, Eija; Koivula, Merja; Skinnari, Kristiina; Szabó, Tamás Péter (Jyväskylän yliopisto, 2018)KiMo on lyhenne kielitietoisuutta ja monikielisyyttä tukevan pedagogiikan koulutusmallista. KiMo-opinnoissa tutkitaan ja ratkotaan ajankohtaisia monikielisen ja -kulttuurisen koulun ja varhaiskasvatuksen kehittämishaasteita ... -
Fostering language awareness through Citizen Science : results and implications of a project with Polish teenagers doing language-related research
Molek-Kozakowska, Katarzyna; Laihonen, Petteri (Taylor & Francis, 2024)This article reports on the rationale, implementation, results and evaluation of four rounds of co-creative Citizen Science (CS) projects (2021–2024) conducted with 10 public secondary schools in Opole, Poland. These ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.