A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards development
Moate, J., Palojärvi, A., Kangasvieri, T., & Lempel, L. (Eds.). (2021). A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards development. Jyväskylän yliopisto. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8801-2
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021, University of Jyväskylä
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-8801-2Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8801-2Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/100252249
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [551]
Rahoittaja(t)
Opetus- ja kulttuuriministeriöRahoitusohjelmat(t)
MuutLisätietoja rahoituksesta
This project has been funded by the Finnish Ministry of Education and Culture.Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Introducing IKI : An Innovative Map and Compass for Language Education
Moate, Josephine; Kangasvieri, Tea; Palojärvi, Anu; Lempel, Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2021) -
Art as a path to language : art-base language learning and the development of language awareness
Lähteelä, Johanna; Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2021) -
KiMo valmentaa opiskelijoita monikielisessä yhtenäiskoulussa työskentelemiseen
Aalto, Eija; Koivula, Merja; Skinnari, Kristiina; Szabó, Tamás Péter (Jyväskylän yliopisto, 2018)KiMo on lyhenne kielitietoisuutta ja monikielisyyttä tukevan pedagogiikan koulutusmallista. KiMo-opinnoissa tutkitaan ja ratkotaan ajankohtaisia monikielisen ja -kulttuurisen koulun ja varhaiskasvatuksen kehittämishaasteita ... -
Fostering language awareness through Citizen Science : results and implications of a project with Polish teenagers doing language-related research
Molek-Kozakowska, Katarzyna; Laihonen, Petteri (Taylor & Francis, 2024)This article reports on the rationale, implementation, results and evaluation of four rounds of co-creative Citizen Science (CS) projects (2021–2024) conducted with 10 public secondary schools in Opole, Poland. These ... -
The Multiplicity of Pre-primary CLIL in Finland
Mård-Miettinen, Karita; Palojärvi, Anu; Hansell, Katri; Skinnari, Kristiina; Moate, Josephine (Springer, 2023)Finland has language-friendly national curricula that aim to support the presence of the two national languages, Finnish and Swedish as well as other languages, and to foster bi- and multilingual language development. These ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.