A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards development
Moate, J., Palojärvi, A., Kangasvieri, T., & Lempel, L. (Eds.). (2021). A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards development. Jyväskylän yliopisto. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8801-2
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021, University of Jyväskylä
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-8801-2Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8801-2Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/100252249
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [553]
Rahoittaja(t)
Opetus- ja kulttuuriministeriöRahoitusohjelmat(t)
MuutLisätietoja rahoituksesta
This project has been funded by the Finnish Ministry of Education and Culture.Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Introducing IKI : An Innovative Map and Compass for Language Education
Moate, Josephine; Kangasvieri, Tea; Palojärvi, Anu; Lempel, Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2021) -
Art as a path to language : art-base language learning and the development of language awareness
Lähteelä, Johanna; Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2021) -
KiMo valmentaa opiskelijoita monikielisessä yhtenäiskoulussa työskentelemiseen
Aalto, Eija; Koivula, Merja; Skinnari, Kristiina; Szabó, Tamás Péter (Jyväskylän yliopisto, 2018)KiMo on lyhenne kielitietoisuutta ja monikielisyyttä tukevan pedagogiikan koulutusmallista. KiMo-opinnoissa tutkitaan ja ratkotaan ajankohtaisia monikielisen ja -kulttuurisen koulun ja varhaiskasvatuksen kehittämishaasteita ... -
The Multiplicity of Pre-primary CLIL in Finland
Mård-Miettinen, Karita; Palojärvi, Anu; Hansell, Katri; Skinnari, Kristiina; Moate, Josephine (Springer, 2023)Finland has language-friendly national curricula that aim to support the presence of the two national languages, Finnish and Swedish as well as other languages, and to foster bi- and multilingual language development. These ... -
Teachers negotiating multilingualism in the EFL classroom
Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (De Gruyter, 2021)Tässä artikkelissa tutkimme suomalaisten englanninopettajien käsityksiä maahanmuuttajaoppilaista, joilla on monikielinen tausta, vieraan kielen luokkahuoneessa. Aiemmat tutkimukset monikielisistä oppijoista ovat keskittyneet ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.