A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards development
Moate, J., Palojärvi, A., Kangasvieri, T., & Lempel, L. (Eds.). (2021). A Map and Compass for Innovative Language Education : Steps towards development. Jyväskylän yliopisto. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8801-2
Date
2021Copyright
© 2021, University of Jyväskylä
Publisher
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-8801-2Keywords
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8801-2Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/100252249
Metadata
Show full item recordCollections
- Elektroniset kirjat [342]
Related funder(s)
Ministry of Education and CultureFunding program(s)
OthersAdditional information about funding
This project has been funded by the Finnish Ministry of Education and Culture.License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Introducing IKI : An Innovative Map and Compass for Language Education
Moate, Josephine; Kangasvieri, Tea; Palojärvi, Anu; Lempel, Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2021) -
Art as a path to language : art-base language learning and the development of language awareness
Lähteelä, Johanna; Aerila, Juli-Anna; Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2021) -
KiMo valmentaa opiskelijoita monikielisessä yhtenäiskoulussa työskentelemiseen
Aalto, Eija; Koivula, Merja; Skinnari, Kristiina; Szabó, Tamás Péter (Jyväskylän yliopisto, 2018)KiMo on lyhenne kielitietoisuutta ja monikielisyyttä tukevan pedagogiikan koulutusmallista. KiMo-opinnoissa tutkitaan ja ratkotaan ajankohtaisia monikielisen ja -kulttuurisen koulun ja varhaiskasvatuksen kehittämishaasteita ... -
Teachers negotiating multilingualism in the EFL classroom
Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (De Gruyter, 2021)Tässä artikkelissa tutkimme suomalaisten englanninopettajien käsityksiä maahanmuuttajaoppilaista, joilla on monikielinen tausta, vieraan kielen luokkahuoneessa. Aiemmat tutkimukset monikielisistä oppijoista ovat keskittyneet ... -
Raising awareness of multilingualism as lived : in the context of teaching English as a foreign language
Kalaja, Paula; Pitkänen-Huhta, Anne (Routledge, 2020)Tässä artikkelissa esitellään mahdollisuuksia herätellä kielen oppijoiden kieli- ja kulttuuritietoisuutta. Esitellyt mahdollisuudet pohjautuvat 24 empiirisen tutkimuksen kriittiseen arviointiin. Tutkimuksissa käytettiin ...