Show simple item record

dc.contributor.authorKasurinen, Anna
dc.date.accessioned2020-12-03T08:53:28Z
dc.date.available2020-12-03T08:53:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72945
dc.description.abstractMuodin sosiaalisen median vaikuttajista on tullut mielipidejohtajia, jotka jakavat tietoa muodista muille kuluttajille ja vaikuttavat näiden kulutuskäyttäytymiseen. Muotiyritykset tekevät yhteistyötä vaikuttajien ja blogien kanssa osana markkinointiaan luodakseen yhteyden nykyisiin ja potentiaalisiin asiakkaisiinsa. Tämä tutkimus pyrkii kuvailemaan muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutusta eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen. Tämän havainnollistamiseksi pyritään ymmärtämään kuluttajien motiiveja vaikuttajien seuraamiseen sekä heidän suhtautumistaan vaikuttajiin inspiraation lähteenä. Lisäksi tarkastellaan, millaisena kuluttajat pitävät vaikuttajien merkitystä ostopäätöksillensä sekä millaiseksi he kokevat näiden vaikutuksen asenteidensa muokkaajina.fi
dc.format.extent58
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofi
dc.subject.othersosiaalisen median vaikuttajat
dc.titleMuodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202012036902
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.tiedekuntaSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.laitosTaloustieteetfi
dc.contributor.laitosBusiness and Economicsen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineMarkkinointifi
dc.contributor.oppiaineMarketingen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi20423
dc.subject.ysomielipidejohtajat
dc.subject.ysososiaalinen media
dc.subject.ysokuluttajakäyttäytyminen
dc.subject.ysoblogit
dc.subject.ysomuoti
dc.subject.ysoostokäyttäytyminen
dc.format.contentfulltext
dc.rights.accessrightsTekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..fi
dc.rights.accessrightsThe author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).en
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record