dc.contributor.author | Kallinen-Kuisma, Minna | |
dc.contributor.author | Nieminen, Matti | |
dc.contributor.author | Ladonlahti, Tarja | |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T09:14:43Z | |
dc.date.available | 2020-01-14T09:14:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Kallinen-Kuisma, M., Nieminen, M., & Ladonlahti, T. (2019). Sähköiset tunnistustyökalut lisäävät etäopiskelumahdollisuuksia. <i>Yliopistopedagogiikka</i>, <i>26</i>(3), 27-30. <a href="https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2019/12/31/tunnistustyokalut-etaopiskelu/" target="_blank">https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2019/12/31/tunnistustyokalut-etaopiskelu/</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_33977482 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67259 | |
dc.description.abstract | TeSLA-hankkeen tavoitteena oli monipuolistaa ja parantaa verkko-opiskelumahdollisuuksia eurooppalaisissa korkeakouluissa kehittämällä työkaluja, jotka tunnistavat sekä etäopiskelijan että opintosuorituksen tekijyyden ja mahdollistavat monenlaisia luotettavia arviointi- ja palautteenantotapoja. Hankkeessa kehitetty sähköinen TeSLA-arviointijärjestelmä mahdollistaa opiskelijan tunnistamisen kasvojen, äänen ja näppäilyn perusteella sekä varmistaa suoritusten tekijyyden analysoimalla kirjoitustyyliä ja tunnistamalla plagioinnin. Kolmen laajan pilottikierroksen aikana seitsemässä eurooppalaisessa yliopistossa yhteensä noin 20 000 opiskelijan testaama TeSLA-järjestelmä lisää valmistuttuaan merkittävästi etäopiskelun luotettavuutta ja uskottavuutta. Se myös avaa uusia mahdollisuuksia etäopiskeluun ja parantaa korkeakoulutuksen saavutettavuutta. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum | |
dc.relation.ispartofseries | Yliopistopedagogiikka | |
dc.relation.uri | https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2019/12/31/tunnistustyokalut-etaopiskelu/ | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.title | Sähköiset tunnistustyökalut lisäävät etäopiskelumahdollisuuksia | |
dc.type | journal article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202001141211 | |
dc.contributor.laitos | Avoin yliopisto | fi |
dc.contributor.laitos | Open University | en |
dc.contributor.oppiaine | Responsible Management, Learning, Digitalization & Strategy | fi |
dc.contributor.oppiaine | Johtaminen | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kestävä liiketoiminta ja talous (painoala) | fi |
dc.contributor.oppiaine | Erityispedagogiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Responsible Management, Learning, Digitalization & Strategy | en |
dc.contributor.oppiaine | Management and Leadership | en |
dc.contributor.oppiaine | Sustainable Business and Economy (focus area) | en |
dc.contributor.oppiaine | Special Education | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 27-30 | |
dc.relation.issn | 2242-8070 | |
dc.relation.numberinseries | 3 | |
dc.relation.volume | 26 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2019 Tekijä(t) | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | article | |
dc.subject.yso | sähköinen tunnistaminen | |
dc.subject.yso | verkko-opiskelu | |
dc.subject.yso | oppimisalustat | |
dc.subject.yso | etäopiskelu | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p14584 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p9885 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p26951 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1267 | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | B1 | |