Show simple item record

dc.contributor.authorKallinen-Kuisma, Minna
dc.contributor.authorNieminen, Matti
dc.contributor.authorLadonlahti, Tarja
dc.date.accessioned2020-01-14T09:14:43Z
dc.date.available2020-01-14T09:14:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKallinen-Kuisma, Minna; Nieminen, Matti; Ladonlahti, Tarja (2019). Sähköiset tunnistustyökalut lisäävät etäopiskelumahdollisuuksia. Yliopistopedagogiikka, 26 (3), 27-30. https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2019/12/31/tunnistustyokalut-etaopiskelu/
dc.identifier.otherCONVID_33977482
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67259
dc.description.abstractTeSLA-hankkeen tavoitteena oli monipuolistaa ja parantaa verkko-opiskelumahdollisuuksia eurooppalaisissa korkeakouluissa kehittämällä työkaluja, jotka tunnistavat sekä etäopiskelijan että opintosuorituksen tekijyyden ja mahdollistavat monenlaisia luotettavia arviointi- ja palautteenantotapoja. Hankkeessa kehitetty sähköinen TeSLA-arviointijärjestelmä mahdollistaa opiskelijan tunnistamisen kasvojen, äänen ja näppäilyn perusteella sekä varmistaa suoritusten tekijyyden analysoimalla kirjoitustyyliä ja tunnistamalla plagioinnin. Kolmen laajan pilottikierroksen aikana seitsemässä eurooppalaisessa yliopistossa yhteensä noin 20 000 opiskelijan testaama TeSLA-järjestelmä lisää valmistuttuaan merkittävästi etäopiskelun luotettavuutta ja uskottavuutta. Se myös avaa uusia mahdollisuuksia etäopiskeluun ja parantaa korkeakoulutuksen saavutettavuutta.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languagefin
dc.publisherYliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum
dc.relation.ispartofseriesYliopistopedagogiikka
dc.relation.urihttps://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2019/12/31/tunnistustyokalut-etaopiskelu/
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titleSähköiset tunnistustyökalut lisäävät etäopiskelumahdollisuuksia
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202001141211
dc.contributor.laitosAvoin yliopistofi
dc.contributor.laitosOpen Universityen
dc.contributor.oppiaineResponsible Management, Learning, Digitalization & Strategyfi
dc.contributor.oppiaineJohtaminenfi
dc.contributor.oppiaineVastuullinen liiketoiminta (painoala)fi
dc.contributor.oppiaineErityispedagogiikkafi
dc.contributor.oppiaineResponsible Management, Learning, Digitalization & Strategyen
dc.contributor.oppiaineManagement and Leadershipen
dc.contributor.oppiaineResponsible Business (focus area)en
dc.contributor.oppiaineSpecial Educationen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange27-30
dc.relation.issn2242-8070
dc.relation.numberinseries3
dc.relation.volume26
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2019 Tekijä(t)
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysosähköinen tunnistaminen
dc.subject.ysoverkko-opiskelu
dc.subject.ysooppimisalustat
dc.subject.ysoetäopiskelu
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p14584
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p9885
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p26951
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1267
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0