Multidisciplinary and Phenomenonbased Learning in a STEAM Framework
Fenyvesi, K. (2019). Multidisciplinary and Phenomenonbased Learning in a STEAM Framework. In T. P. Szabó, K. Fenyvesi, G. Soundararaj, & T. Kangasvieri (Eds.), Everyday Creativity : Boosting creative resources with Finnish models of Education. Teachers' Handbook (pp. 71-73). Jyväskylän yliopisto. https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66599
Tekijät
Päivämäärä
2019Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© 2019 University of Jyväskylä, “Everyday Creativity” Consortium
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoEmojulkaisun ISBN
978-951-39-7856-3Kuuluu julkaisuun
Everyday Creativity : Boosting creative resources with Finnish models of Education. Teachers' Handbook
Alkuperäislähde
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66599Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/34005165
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Euroopan komissioRahoitusohjelmat(t)
Strategiset kumppanuushankkeet, E+
The content of the publication reflects only the author’s view. The funder is not responsible for any use that may be made of the information it contains.
Lisätietoja rahoituksesta
This project has been funded with support from the European Commission. Project no.: 2017-1-RO01-KA201-037185Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot
Tarnanen, Mirja; Hankala, Mari (Kansallinen audiovisuaalinen instituutti, 2022) -
Renewable Energy Resources for Mathematics Learning : Windmills and Water Wheels at the Math Class
Fenyvesi, Kristof; Park, Ho-Gul; Song, Kwang-Cheol; Lavicza, Zsolt; Back, Mariana (Tessellations Publishing, 2018)The Finnish National Core Curriculum has been renewed in 2014 and the National Core Curriculum of Korea has been renewed in 2015. Although, the Finnish and the Korean educational culture is radically different from ... -
Technology Comprehension : Combining computing, design, and societal reflection as a national subject
Tuhkala, Ari; Wagner, Marie-Louise; Iversen, Ole Sejer; Kärkkäinen, Tommi (Elsevier BV, 2019)This article considers the implementation of a new learning subject ”Technology Comprehension” into lower secondary schools in Denmark, as part of an initiative by the Danish Ministry of Education. The subject consists of ... -
Varhaisvuosien tiede- ja teknologiakasvatusta, matematiikkaa ja taiteita integroivaa STEAM-toimintaa perhepuistossa
Virkkula, Otto (2017)STEAM-toiminnassa elämä ja koulutus sitoutuvat toisiinsa. Oppimisen eri alueet - tiede- ja teknologiakasvatus, taiteet ja matematiikka – limittyvät toisiinsa ja antavat mahdollisuuden holistiseen, elävään ja mukautuvaan ... -
Kohti ilmiölähtöistä matematiikan oppimista : matemaattista ongelmanratkaisua taiteeseen yhdistäen
Hähkiöniemi, Markus; Kauppinen, Merja; Tarnanen, Mirja (Jyväskylän yliopisto, 2020)Ilmiölähtöistä matematiikan oppimista tuetaan ja edistetään sellaisten ongelmanratkaisutehtävien avulla, joissa oppilaat saavat itse suunnitella ratkaisuaan ja tehdä sitä koskevia valintoja. Matemaattista ongelmanratkaisua ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.