Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot
Tarnanen, M., & Hankala, M. (2022). Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 36-39). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/
Published in
Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisujaDate
2022Copyright
© Kansallinen audiovisuaalinen instituutti; Opetushallitus, 2022
Publisher
Kansallinen audiovisuaalinen instituuttiParent publication ISBN
978-952-7475-45-4Is part of publication
Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?ISSN Search the Publication Forum
2342-5970Keywords
Original source
https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/155817801
Metadata
Show full item recordCollections
Additional information about funding
Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman (2020–2023) on rahoittanut opetus- ja kulttuuriministeriö.License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ilmiölähtöinen oppiminen
Tarnanen, Mirja; Kostiainen, Emma (Jyväskylän yliopisto, 2020)Ilmiölähtöinen oppiminen on yksi pedagogisista lähestymistavoista oppimiseen. Se tarjoaa mahdollisuuden yhdistää oppijalähtöisyyden, tutkivan, yhteistoiminallisen ja oppiainerajat ylittävän oppimisen. Ilmiölähtöisessä ... -
Ilmiömäistä! : ilmiölähtöinen lähestymistapa uudistamassa opettajuutta ja oppimista
Tarnanen, Mirja; Kostiainen, Emma (Jyväskylän yliopisto, 2020)Ilmiömäistä tarjoaa kokonaisvaltaisen kuvan siitä, mitä ilmiölähtöinen lähestymistapa oppimiseen edellyttää oppijoilta itseltään, heidän opettajiltaan ja kouluttajiltaan sekä miten ilmiölähtöisyys voi kytkeytyä toimintakulttuuriin ... -
Lukemisen linjaukset : lukutaito ja sen opetus perusopetuksen äidinkielen ja kirjallisuuden opetussuunnitelmissa
Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2010) -
Kriittiset digitaaliset lukutaidot : teoriakatsaus ja tehtäväkokonaisuus
Vääräsmäki, Johanna (2023)2000-luvulla teknologian nopea kehitys on muuttanut viestintää. Ihmiset hankkivat ja välittävät tietoa entistä enemmän digitaalisissa ympäristöissä, mutta he eivät välttämättä ole tietoisia niiden toiminnasta. Tämän ... -
Oppilaiden kokemukset oppimisesta ilmiöpohjaisessa pedagogiikassa
Lahtinen, Juho (2019)Tutkimuksen tarkoituksena oli saada tietoa, mitä kahdeksasluokkalaiset oppilaat kokevat oppivansa ilmiöpohjaisessa opetuksessa ja tunnistavatko he siinä opittuja asioita. Lisäksi oltiin kiinnostuneita, miten oppilaat ...