Arvosanan ansaitsemme : asteikolla vai ilman?
Hildén, R., Rautopuro, J., & Huhta, A. (2017). Arvosanan ansaitsemme : asteikolla vai ilman?. In V. Britschgi, & J. Rautopuro (Eds.), Kriteerit puntarissa (pp. 63-80). Suomen Kasvatustieteellinen Seura, FERA. Kasvatusalan tutkimuksia, 74.
Published in
Kasvatusalan tutkimuksiaDate
2017Copyright
© Kirjoittajat & Suomen Kasvatustieteellinen Seura, 2017
Publisher
Suomen Kasvatustieteellinen Seura, FERAParent publication ISBN
978-952-5401-77-6Is part of publication
Kriteerit puntarissaISSN Search the Publication Forum
1458-1094Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27412435
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Johdanto : arvioinnin sudenkuoppia väistelemässä
Rautopuro, Juhani; Hildén, Raili; Ouakrim-Soivio, Najat (Suomen Kasvatustieteellinen Seura, FERA, 2017)Arvioinnilla on kauaskantoisia seurauksia oppilaan ja opiskelijan tulevaisuuden kannalta. Perusopetuksen päättövaiheen arvosanoilla hakeudutaan ja valikoidutaan toisen asteen opintoihin tai jäädään jopa kokonaan opintojen ... -
Opetussuunnitelma, oppikirjat ja oppimistulokset : seitsemännen luokan matematiikan osaaminen arvioitavana
Törnroos, Jukka (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Lukutaito – Tie tulevaisuuteen: PISA 2018 Suomen pääraportti
Leino, Kaisa; Rautopuro, Juhani; Kulju, Pirjo (2021)Lukutaito on keskeinen pohja niin opiskelulle, lukunautinnolle, yhteiskuntaan osallistumiselle kuin oman identiteetin kehittämisellekin. Hyvä lukutaito luo vakaan pohjan, joka auttaa etenemään elämän poluilla. 2000-luvulla ... -
Oppimista, osaamista ja opetusta arvioimassa : mikä meitä puhuttaa juuri nyt?
Härmälä, Marita; Kauppinen, Merja (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2021) -
Kriittinen katsaus aikuisopiskelijoiden verkko-opiskelun oppimistuloksia selittäviin tekijöihin
Juomoja, Matias (2018)Tutkimus käsittelee aikuisopiskelijoiden verkko-oppimisen edellytyksiin, laatuun ja oppimistuloksiin vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa laadullisten tekijöiden vaikutusta aikuisopiskelijoille ...