Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorLeppäniemi, Matti
dc.contributor.authorHepola, Janne
dc.contributor.editorLuoma-Aho, Vilma
dc.contributor.editorPekkala, Kaisa
dc.date.accessioned2019-12-18T13:27:54Z
dc.date.available2019-12-18T13:27:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationLeppäniemi, M., & Hepola, J. (2019). Asiakkaan osallistuminen : käsite ja mittaamisen haasteet. In V. Luoma-Aho, & K. Pekkala (Eds.), <i>Osallistava viestintä</i> (pp. 132-145). ProCom ry. ProComma Academic, 2019. <a href="http://hdl.handle.net/10138/302465" target="_blank">http://hdl.handle.net/10138/302465</a>
dc.identifier.otherCONVID_33862544
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66949
dc.description.abstractAsiakkaiden osallistuminen on elintärkeää yrityksen menestymisen kannalta, ja niin tutkijat kuin liikkeenjohtajatkin ovat erittäin kiinnostuneita tästä modernin markkinoinnin ja viestinnän ilmiöstä. Kyseessä on kuitenkin haastava käsite, eikä osallistumisen määritelmästä tai mittaamisesta ole selkeää yksimielisyyttä. Yleisesti ottaen kannustamme kriittiseen tarkasteluun, sillä monet osallistumisen määritelmät poikkeavat merkittävästi toisistaan eivätkä mittauskäytänteet läheskään aina ole mittausteorian mukaisia. Tämä aiheuttaa suuria haasteita, kun tulkitaan empiirisiä tutkimustuloksia ja pyritään tekemään niiden perusteella liiketoiminnallisesti kannattavia päätöksiä. Tästä syystä tämän artikkelin tarkoituksena on muodostaa kokonaiskuva asiakkaan osallistumisen määritelmistä sekä mittauskäytänteistä erityisesti markkinoinnin kirjallisuudessa.fi
dc.format.extent145
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languagefin
dc.language.isofin
dc.publisherProCom ry
dc.relation.ispartofOsallistava viestintä
dc.relation.ispartofseriesProComma Academic
dc.relation.urihttp://hdl.handle.net/10138/302465
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titleAsiakkaan osallistuminen : käsite ja mittaamisen haasteet
dc.typebookPart
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201912185419
dc.contributor.laitosKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.laitosSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.oppiaineMarkkinointifi
dc.contributor.oppiaineDigital marketing and Communicationfi
dc.contributor.oppiaineDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala)fi
dc.contributor.oppiaineBasic or discovery scholarshipfi
dc.contributor.oppiaineMarketingen
dc.contributor.oppiaineDigital marketing and Communicationen
dc.contributor.oppiaineDigital Business and Economy (focus area)en
dc.contributor.oppiaineBasic or discovery scholarshipen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/BookItem
dc.relation.isbn978-952-68576-2-6
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_3248
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.format.pagerange132-145
dc.relation.issn2343-4090
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat & ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. 2019
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysoasiakassuhde
dc.subject.ysokäsiteanalyysi
dc.subject.ysomittarit (mittaus)
dc.subject.ysoosallistuminen
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4458
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p19406
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p21210
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10727
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.relation.doi10.31885/2019.00008
dc.type.okmA3


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

CC BY 4.0
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on CC BY 4.0