Asiakkaan osallistuminen dialogiin
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29740]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Asiakassuhdemarkkinointi ja sanomalehtien asiakashallinta : konstruktiivinen tutkimus transitionaalisella toimialalla
Moilanen, Panu; Aarnio, Antti; Penttilä, Jari (2001)Sanomalehdistöllä on perinteisesti ollut Suomessa erittäin vahva asema. Viime vuosikymmenen ajan sanomalehtien yhteenlaskettu levikki on kuitenkin jatkuvasti laskenut, ja lehtien osuus mediamainonnasta pienentynyt. Kiristyvä ... -
Environmental values in industrial marketing relationships
Hänninen, Nora (University of Jyväskylä, 2017)Concern for the natural environment has become an issue that virtually all companies have to address. Literature suggests that an environmentally oriented marketing strategy, such as an environmental brand image, yields ... -
Asiakkaan osallistuminen : käsite ja mittaamisen haasteet
Leppäniemi, Matti; Hepola, Janne (ProCom ry, 2019)Asiakkaiden osallistuminen on elintärkeää yrityksen menestymisen kannalta, ja niin tutkijat kuin liikkeenjohtajatkin ovat erittäin kiinnostuneita tästä modernin markkinoinnin ja viestinnän ilmiöstä. Kyseessä on kuitenkin ... -
Varhaiskasvatuksen asiakkaan sähköinen vaikuttaminen ja osallistuminen
Eskelinen, Anne (2020)Tutkimuksessa selvitetään Jyväskylän kaupungin varhaiskasvatuksen palveluhallinnon ja sen asiakkaan sähköisen osallisuuden välineitä ja niiden kehittämistä. Osallisuutta tarkastellaan asiakkaan vaikuttamisen ja ... -
Kuka minusta puhuu? : asiakkaan osallistuminen ja asema kuntoutussuunnittelussa
Perttinä, Pirkko (2001)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.