Käyttäjätyytyväisyys ja sen mittaamisen uudet haasteet monimutkaistuvissa tietojenkäsittely-ympäristöissä
Tekijät
Päivämäärä
1997Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tietojenkäsittelypalveluiden asiakastyytyväisyys
Pirhonen, Maria (2001) -
Tietojärjestelmän onnistumisen arviointi loppukäyttäjien näkökulmasta : tapaustutkimus
Hytönen, Kirsi (2018)Tietojärjestelmien merkitys on suuri nykypäivänä minkä tahansa organisaation toiminnassa. Yritysten ja organisaatioiden ollessa riippuvaisia tietojärjestelmistään, on niiden toimittava parhaalla mahdollisella tavalla ja ... -
Ihmisen ja teknologian välisessä vuorovaikutuksessa syntyvä käyttäjäkokemus ja sen mittaamisen haasteet
Kokko, Tiia-Elina (2016)Kiinnostus käyttäjäkokemusta kohtaan perinteisen käytettävyyden ohella ihmisen ja teknologian välisessä vuorovaikutuksessa on lisääntynyt vuosituhannen vaihteen jälkeen. Huolimatta kasvavasta kiinnostuksesta käyttäjäkokemusta ... -
Asiakkaan osallistuminen : käsite ja mittaamisen haasteet
Leppäniemi, Matti; Hepola, Janne (ProCom ry, 2019)Asiakkaiden osallistuminen on elintärkeää yrityksen menestymisen kannalta, ja niin tutkijat kuin liikkeenjohtajatkin ovat erittäin kiinnostuneita tästä modernin markkinoinnin ja viestinnän ilmiöstä. Kyseessä on kuitenkin ... -
Optimizing User Experience through Analysis of the User Activity Patterns
Danilova, Olga (2021)The User Experience has gained a lot of interest in the Web development world lately. The need to hear the user during the process of application design and development has become obvious. It is a general practice of the ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.