Käyttäjätyytyväisyys ja sen mittaamisen uudet haasteet monimutkaistuvissa tietojenkäsittely-ympäristöissä
Authors
Date
1997Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tietojenkäsittelypalveluiden asiakastyytyväisyys
Pirhonen, Maria (2001) -
Tietojärjestelmän onnistumisen arviointi loppukäyttäjien näkökulmasta : tapaustutkimus
Hytönen, Kirsi (2018)Tietojärjestelmien merkitys on suuri nykypäivänä minkä tahansa organisaation toiminnassa. Yritysten ja organisaatioiden ollessa riippuvaisia tietojärjestelmistään, on niiden toimittava parhaalla mahdollisella tavalla ja ... -
Hyväksyntä ja käyttäjätyytyväisyys tietojärjestelmän käyttöönoton jälkeen : tapaustutkimus
Holm, Taru (2014)Tietojärjestelmät ovat tämän päivän organisaatioissa tärkeässä asemassa. Uuden tietojärjestelmän käyttöönoton odotetaan johtavan toiminnan tehostumiseen ja liiketoiminnan parantumiseen. Keskeistä käyttöönottoprosessin ... -
Ihmisen ja teknologian välisessä vuorovaikutuksessa syntyvä käyttäjäkokemus ja sen mittaamisen haasteet
Kokko, Tiia-Elina (2016)Kiinnostus käyttäjäkokemusta kohtaan perinteisen käytettävyyden ohella ihmisen ja teknologian välisessä vuorovaikutuksessa on lisääntynyt vuosituhannen vaihteen jälkeen. Huolimatta kasvavasta kiinnostuksesta käyttäjäkokemusta ... -
Asiakkaan osallistuminen : käsite ja mittaamisen haasteet
Leppäniemi, Matti; Hepola, Janne (ProCom ry, 2019)Asiakkaiden osallistuminen on elintärkeää yrityksen menestymisen kannalta, ja niin tutkijat kuin liikkeenjohtajatkin ovat erittäin kiinnostuneita tästä modernin markkinoinnin ja viestinnän ilmiöstä. Kyseessä on kuitenkin ...