Virtual Worlds as Philosophical Tools : How to Philosophize with a Digital Hammer by Stefano Gualeni
Arjoranta, J. (2018). Virtual Worlds as Philosophical Tools : How to Philosophize with a Digital Hammer by Stefano Gualeni. Journal of the Philosophy of Games, 1(1), 1-5. https://doi.org/10.5617/jpg.2844
Julkaistu sarjassa
Journal of the Philosophy of GamesTekijät
Päivämäärä
2018Oppiaine
Digitaalinen kulttuuriTekijänoikeudet
© the Author, 2018.
A book review of Stefano Gualeni. Virtual Worlds as Philosophical Tools: How to Philosophize with a Digital Hammer,
Palgrave Macmillan, 2015, 194 pp., USD 64.65, ISBN 1137521775
Julkaisija
University of OsloISSN Hae Julkaisufoorumista
2535-4388Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.journals.uio.no/index.php/JPG/article/view/2844Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27098919
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Fans and Videogames : Histories, Fandom, Archives
Välisalo, Tanja (Suomen pelitutkimuksen seura ry, 2018) -
On the Life of Galileo : Viviani’s Historical Account and Other Early Biographies Edited by Stefano Gattei
Pekonen, Osmo (Springer, 2020) -
Stefano Manusco: Kasvien tasavalta
Niemi-Pynttäri, Risto (Maailmankirjat, 2022) -
Single-player interactive story videogames and narrative decision making’s correlation to English language learning : views and experiences of English majors who play videogames regularly
Oksanen, Jere (2020)Videopelien ja vieraan kielen oppimisen yhteys on suuresti tutkittu aihe, mutta yksinpeli-videopelien tutkimus on ollut alalla hyvin vähäistä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana on ilmestynyt monta menestynyttä yksinpeli-videopeliä, ... -
Do Videogames Simulate? Virtuality and Imitation in the Philosophy of Simulation
Karhulahti, Veli-Matti (Sage Publications, Inc., 2015)Simulation. The concept of simulation has been contested in academia since its proliferation in the 1960s. This is hardly the case in videogame research, the subject of which is commonly discussed as a simulation or ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.