Fans and Videogames : Histories, Fandom, Archives
Välisalo, T. (2018). Fans and Videogames : Histories, Fandom, Archives. Pelitutkimuksen vuosikirja 2018, 2018, 123-125. http://www.pelitutkimus.fi/vuosikirja2018/ptvk2018.pdf
Published in
Pelitutkimuksen vuosikirja 2018Authors
Date
2018Discipline
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingCopyright
© Kirjoittajat ja Pelitutkimuksen vuosikirja.
Kirja-arvio teoksesta Melanie Swalwell, Helen Stuckey ja Angela Ndalianis, toim. (2017). Fans and Videogames. Histories, Fandom, Archives. New York: Routledge.
Publisher
Suomen pelitutkimuksen seura ryISSN Search the Publication Forum
1798-355X
Original source
http://www.pelitutkimus.fi/vuosikirja2018/ptvk2018.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28811309
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Abigail De Kosnik: Rogue Archives : Digital Cultural Memory and Media Fandom [book review]
Välisalo, Tanja (Statsbiblioteket; Sammenslutningen af Medieforskere i Danmark, 2018) -
Book Review : Fake Geek Girls: Fandom, Gender, and the Convergence Culture Industry
Koistinen, Aino-Kaisa (FINFAR Society, 2020) -
Book Review: How Pac-Man Eats
Koskimaa, Raine (IT Universitetet i Koebenhavn, 2021) -
Single-player interactive story videogames and narrative decision making’s correlation to English language learning : views and experiences of English majors who play videogames regularly
Oksanen, Jere (2020)Videopelien ja vieraan kielen oppimisen yhteys on suuresti tutkittu aihe, mutta yksinpeli-videopelien tutkimus on ollut alalla hyvin vähäistä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana on ilmestynyt monta menestynyttä yksinpeli-videopeliä, ... -
Virtual Worlds as Philosophical Tools : How to Philosophize with a Digital Hammer by Stefano Gualeni
Arjoranta, Jonne (University of Oslo, 2018)