Fans and Videogames : Histories, Fandom, Archives
Välisalo, T. (2018). Fans and Videogames : Histories, Fandom, Archives. Pelitutkimuksen vuosikirja 2018, 2018, 123-125. http://www.pelitutkimus.fi/vuosikirja2018/ptvk2018.pdf
Julkaistu sarjassa
Pelitutkimuksen vuosikirja 2018Tekijät
Päivämäärä
2018Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Kirjoittajat ja Pelitutkimuksen vuosikirja.
Kirja-arvio teoksesta Melanie Swalwell, Helen Stuckey ja Angela Ndalianis, toim. (2017). Fans and Videogames. Histories, Fandom, Archives. New York: Routledge.
Julkaisija
Suomen pelitutkimuksen seura ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1798-355XAsiasanat
Alkuperäislähde
http://www.pelitutkimus.fi/vuosikirja2018/ptvk2018.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28811309
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
At a Linguistic and Spatial Crossroads : Areas, Spaces, and Localities as Historical Concepts
Saksholm, Juho (Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopisto, 2019) -
Arvokkaat arviot
Roitto, Matti; Impola, Petteri (Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopisto, 2018) -
Kirja-arvostelu : Holger Thesleff, Platonin arvoitus
Tuominen, Miira (Teologinen julkaisuseura r.y., 2014) -
Single-player interactive story videogames and narrative decision making’s correlation to English language learning : views and experiences of English majors who play videogames regularly
Oksanen, Jere (2020)Videopelien ja vieraan kielen oppimisen yhteys on suuresti tutkittu aihe, mutta yksinpeli-videopelien tutkimus on ollut alalla hyvin vähäistä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana on ilmestynyt monta menestynyttä yksinpeli-videopeliä, ... -
Virtual Worlds as Philosophical Tools : How to Philosophize with a Digital Hammer by Stefano Gualeni
Arjoranta, Jonne (University of Oslo, 2018)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.