Lokidatan käyttö oppilaiden profiloimisessa - sovellus matematiikan PISA-aineistoon
Kärkkäinen, T., Juutinen, S., Saarela, M., & Nissinen, K. (2018). Lokidatan käyttö oppilaiden profiloimisessa - sovellus matematiikan PISA-aineistoon. In J. Rautopuro, & K. Juuti (Eds.), PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti (pp. 259-289). Suomen kasvatustieteellinen seura. Kasvatusalan tutkimuksia, 77. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0
Julkaistu sarjassa
Kasvatusalan tutkimuksiaPäivämäärä
2018Oppiaine
TietotekniikkaKoulutuksen tutkimuslaitosMathematical Information TechnologyFinnish Institute for Educational ResearchTekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018.
Julkaisija
Suomen kasvatustieteellinen seuraEmojulkaisun ISBN
978-952-5401-81-3Kuuluu julkaisuun
PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraporttiISSN Hae Julkaisufoorumista
1458-1094
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28246423
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Erinomaiset matematiikan osaajat
Hiltunen, Jenna; Nissinen, Kari (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018) -
Menetelmiä regressiomallin estimointiin kompleksisessa otanta-asetelmassa : sovellus PISA 2009 -aineistoon
Reinikainen, Jaakko (2012) -
Kolmasluokkalaisten oppilaiden matematiikan taitojen, tehtäväorientaation ja minäkäsityksen väliset yhteydet
Koistinen, Sanna (2016)Matematiikan taitojen, matemaattisen tehtäväorientaation ja matemaattisen mi- näkäsityksen välisiä yhteyksiä on tutkittu vähän ja aiemmat tutkimukset ovat keskittyneet enimmäkseen yläkouluikäisiin tai vanhempiin opiskelijoihin. ... -
Oppilaan visuaalisen hahmottamisen vaikeudet opettajien kertomana : näkökulmina koulun arki ja matematiikan oppiminen
Kiiski, Kati (2022)Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata alkuopetusikäisen oppilaan toimintaa koulun arjessa ja matematiikan opiskelussa, silloin kun visuaalisen hahmottamisen taidoissa on vaikeuksia. Lisäksi tutkimuksessa ... -
Opettaja-oppilassuhteen yhteys matematiikan taitoihin ja matematiikkaa kohtaan koettuun kiinnostukseen
Tammi, Niko; Laaksovuori, Tuukka (2024)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, liittyvätkö opettaja-oppilassuhteen läheisyys tai konfliktit oppilaan matematiikan taitoon tai matematiikka kohtaan koettuun kiinnostukseen 2.–4. luokalla. Näitä yhteyksiä ei ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.