Sosiaalinen vuorovaikutusnäkökulma oppimiseen ja opettamiseen
Kääntä, L. (2008). Sosiaalinen vuorovaikutusnäkökulma oppimiseen ja opettamiseen. Virittäjä, 112(4), 623-630.
Julkaistu sarjassa
VirittäjäTekijät
Päivämäärä
2008Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2008
Kirja-arvio
Hua, Zhu & Seedhouse, Paul & Wei, Li & Cook, Vivian (toim.): Language learning and teaching as social inter-action
Julkaisija
Kotikielen SeuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0042-6806Asiasanat
Alkuperäislähde
https://journal.fi/virittaja/article/view/40727Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/18257581
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Peer interaction, mediation, and a view of teachers as creators of learner L2 development
Poehner, Matthew E.; Leontjev, Dmitri (Wiley-Blackwell, 2023)SLA researchers in a variety of theoretical traditions have argued that interaction is essential to supporting learner L2 (second/foreign language) development. While L2 research informed by sociocultural theory has generally ... -
ICAnDoiT: the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners
Leontjev, Dmitri (University of Jyväskylä, 2016)The present dissertation examines the impact of (computerised) adaptive corrective feedback, that is, feedback dynamically adapting to learners’ abilities, in English as a second/foreign language (L2) and explores the ... -
Emotions in second language learning as seen in autobiographical narratives written by university students : a discursive study
Veltheim, Sari (2016)Tunteet ovat osa jokapäiväistä elämäämme, niin hyvässä, kuin pahassakin, ja ne voivat olla ihmisiä eteenpäin vievä tai toisaalta lamaannuttava voima. Tunteet rakentuvat sosiaalisessa kanssakäymisessä, mutta yksilökohtaiset ... -
Learning Grammar for Social Action : Implications for Research and Language Teaching
Piirainen-Marsh, Arja; Lilja, Niina (Wiley, 2022) -
From interdepe[n]dence to agency : migrants as learners of English and Finnish in Finland
Hakkarainen, Tiina (2011)Maahanmuuttajien määrä Suomessa on kasvanut räjähdysmäisesti sitten 1990-luvun. Muutos väestörakenteessa vaikuttaa myös suomalaisten koulujen arkeen ja opettajien työhön, mutta tutkimusta maahanmuuttajista erityisesti ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.