Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKääntä, Leila
dc.date.accessioned2018-08-15T11:53:54Z
dc.date.available2018-08-15T11:53:54Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationKääntä, L. (2008). Sosiaalinen vuorovaikutusnäkökulma oppimiseen ja opettamiseen. <i>Virittäjä</i>, <i>112</i>(4), 623-630.
dc.identifier.otherCONVID_18257581
dc.identifier.otherTUTKAID_33215
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59245
dc.description.abstractKirja-arvio Hua, Zhu & Seedhouse, Paul & Wei, Li & Cook, Vivian (toim.): Language learning and teaching as social inter-actionfi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherKotikielen Seura
dc.relation.ispartofseriesVirittäjä
dc.relation.urihttps://journal.fi/virittaja/article/view/40727
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.othervieraan kielen oppiminen
dc.subject.othersosiaalinen vuorovaikutusnäkökulma
dc.subject.othersosiokulttuurinen oppimisnäkemys
dc.subject.otherdiskursiivinen käytänne
dc.subject.otherforeign language learning
dc.subject.othersocial-interactional perspective
dc.subject.othersociocultural learning
dc.subject.otherdiscursive practice
dc.titleSosiaalinen vuorovaikutusnäkökulma oppimiseen ja opettamiseen
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201808073757
dc.contributor.laitosKieli- ja viestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Language and Communication Studiesen
dc.contributor.oppiaineEnglannin kielifi
dc.contributor.oppiaineEnglishen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.date.updated2018-08-07T09:15:15Z
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange623-630
dc.relation.issn0042-6806
dc.relation.numberinseries4
dc.relation.volume112
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2008
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysovuorovaikutus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10591
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright