”Kaikki oppilaiden puhe on pedagogisesti perusteltua” (Inkeri Lehtimajan väitöskirjan arvio)
Halonen, M. (2012). ”Kaikki oppilaiden puhe on pedagogisesti perusteltua” (Inkeri Lehtimajan väitöskirjan arvio). Virittäjä, 116(2), 294-298.
Published in
VirittäjäAuthors
Date
2012Copyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2012
Arvioitu teos:
Inkeri Lehtimaja: Puheen suuntia luokkahuoneessa. Oppilaat osallistujina yläkoulun suomi toisena kielenä -tunnilla. Helsinki: Helsingin yliopisto 2012. 246 s. ISBN 978-952-10-7582-7 (nid.), 978-952-10-7583-4 (pdf).
Kirja-arvio
Publisher
Kotikielen SeuraISSN Search the Publication Forum
0042-6806Keywords
Original source
https://journal.fi/virittaja/article/view/6576Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/21559225
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Creating positive environment through interaction in Finnish EFL and CLIL classrooms
Rantala, Annukka (2008) -
Finnish L2 proficiency for working life : towards research-based language education and supervision practices
Lehtimaja, Inkeri; Virtanen, Aija; Suni, Minna (Fagbokforlaget, 2021)In all Nordic countries, the L2 proficiency needed at work has become a key area in the language education provided for adult immigrants. This paper is part of a series of articles that gives an overview of language policies ... -
The teacher as a source of educational support : exploring teacher-child interactions and teachers' pedagogical practices in Finnish preschool classrooms
Salminen, Jenni (University of Jyväskylä, 2014) -
Monikieliset käytänteet korkea-asteen suomi toisena kielenä -oppituntien vuorovaikutuksessa
Heiska, Roosa (2021)Tutkielmani aiheena ovat opiskelijoiden monikieliset käytänteet korkea-asteen suomi toisena kielenä -oppitunneilla. Monikielisyys ja sen tukeminen ovat viime aikoina nousseet keskeiselle sijalle suomi toisena kielenä ... -
Oppilaiden kaikupuheen tehtävät kielellisesti epäsymmetrisissä luokkahuonekeskusteluissa
Vehkakoski, Tanja; Rantala, Anja (Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys, 2017)Keskustelukumppanin puheen toistaminen tarjoaa henkilölle, jolla on käytössään rajalliset kielelliset resurssit, mahdollisuuden osallistua aktiivisesti keskusteluun. Tällaiseen toistamiseen on suhtauduttu aikaisemmissa ...