Moninaisia taitoja monella kielellä - pysyykö koulutus perässä?
Vaarala, H., & Kyckling, E. (2018). Moninaisia taitoja monella kielellä - pysyykö koulutus perässä?. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 9 (2). Retrieved from https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta...
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaDate
2018Discipline
Soveltava kielitiedeCopyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181Keywords
monikielisyys monikulttuurisuus moniammatillisuus monilukutaito viittomakieli työelämä työelämän kielitaito kaksikielinen toiminta kaksikielinen opetus kielikylpy kielitaito korkeakoulutus kirjoittamisen opetus kirjoittaminen identiteetti kunnat Kieliparlamentti kielikoulutus kielikoulutuspolitiikka kieliasenteet
Original source
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-huhtikuu-2018/moninaisia-taitoja-monella-kielella-pysyyko-koulutus-perassaMetadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuntanäkökulmaa kansallisen kielivarannon kehittämiseen
Kyckling, Erja; Skinnari, Kristiina (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2018) -
"Man känner gemenskap med alla i skolan som man inte gör med sina andra vänner" : sverigefinska grundskoleelevers uppfattningar om tvåspråkig undervisning och betydelsen av finsk bakgrund
Laurila, Päivi (2013)Tämän tutkielman tarkoituksena oli selvittää, kuinka tärkeänä kolmannen polven ruotsinsuomalaiset pitävät suomalaista taustaansa. Lisäksi selvitettiin, millainen identiteetti heillä on. Koska ruotsinsuomalaisten koulujen ... -
Kirjoittamisen opettajan kertomus : kirjoittamisen opettamisesta kognitiiviselta pohjalta
Ekström, Nora (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Kansainväliset opiskelijat kotimaisten kielten taitajina : kohtaako korkeakoulujen kielikoulutus työelämän tarpeet?
Kyckling, Erja (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2016)Korkeakoulujen kansainvälisille opiskelijoille suunnattu kotimaisten kielten koulutustarjonta painottuu tällä hetkellä eurooppalaisen viitekehyksen A-tasolle ja sen alapuolelle (alkeiskurssit), eikä kansainvälisillä ... -
Yläkoulun äidinkielenopettajan käsityksiä luovan kirjoittamisen opetuksesta ja fiktion tuottamisesta
Aaltonen, Pihka (2021)Työssäni tutkin yläkoulussa työskentelevän äidinkielenopettajan käsityksiä luovan kirjoittamisen opetuksesta ja fiktion tuottamisen roolista opetuksessa. Aineisto kerättiin teemahaastattelulla, ja aineiston analysointi ...