Kirjoittamisen opettajan kertomus : kirjoittamisen opettamisesta kognitiiviselta pohjalta
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-4443-8ISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-4331Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3598]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
From the Shadow of a Myth to an Academic Subject : Teaching Writing from a Cognitive Base
Ekström, Nora (Bloomsbury Academic, 2021)In order to truly understand one’s teaching methods and share them with others, one first needs to understand what has been done in the past. The aim is to become conscious of habits, models and attitudes that have become ... -
Käsin kirjoittamisen hyvät puolet
Hynynen, Marja-Leena (2018)Kirjoittamisen fyysiset työvälineet ovat muuttuneet paljon niistä ajoista, kun kirjoittaminen keksittiin, ja nykyisin muutos tuntuu olevan entistä nopeampaa. Elämme vaihetta, jossa näppäimistöt ovat suurelta osin syrjäyttäneet ... -
Difficult but Valuable! Learning in Student-centered Assessment Feedback Practices in Higher Education
Maunumäki, Minna; Maunula, Minna; Harju-Luukkainen, Heidi (Sciencedomain International, 2022)Aims: The aim of this study is to fill a gap in research on students' experiences of learning in student-centered assessment feedback practices. The article examines what students tell us about their learning in the context ... -
Onko kirjoittamisen ilolle tilaa?
Rautiainen, Anne Mari (Department of Music, Art and Culture Studies, 2016) -
Kirjoittamisen opetus yläkoulussa ja lukiossa : tapaustutkimus kirjoittamisen opettamisesta opetusharjoittelukoulussa lukuvuonna 2017-2018
Häyhä, Hilla (2018)Viime aikoina on keskusteltu paljon nuorten heikentyneestä luku- ja kirjoitustaidosta, jotka ennakoivat myöhempää menestystä opinnoissa ja työelämässä. Kirjoittamisen opetus koulussa on siis tärkeää nuorten tulevaisuuden kannalta. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.